HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy produkcyjnej, która otworzyła Shared Services Center zlokalizowane we Wrocławiu, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczania podróży służbowych z językiem francuskim
województwo: dolnośląskie
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• terminowe i dokładne przetwarzanie poszczególnych transakcji księgowych wg dokumentacji procesowej,
• weryfikację dokumentów finansowych i dokonywanych rezerwacji,
• zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznego,
• obsługę procesów zarządzania wydatkami turystycznymi,
• kontrolowanie kosztów podróży i raportów zgodnych z wytycznymi,
• pilnowanie zgodności według procedur wewnętrznych i przepisów prawa w zakresie kontroli,
• sporządzanie raportów KPI’s .
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w obszarze księgowości / finansów,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz języka francuskiego – warunek konieczny,
- 2-3 lat doświadczenie na stanowisku księgowym,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- dokładność oraz skrupulatność,
- precyzja i umiejętność pracy z liczbami.
Nasz Klient oferuje:
• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• udział w ciekawych i ambitnych projektach w strukturach globalnych,
• możliwość rozwoju zawodowego i rozwoju osobistego w ramach środowiska międzynarodowego,
• bogaty pakiet świadczeń dostosowanych do potrzeb pracowników,
• wysokie standardy pracy ,
• przyjazne środowisko pracy.