Ogłoszenie numer: 57506, z dnia 2009-02-17
Wezyr Holiday Service Sp. z o.o.
Specjalista ds. Relacji z Klientem
Miejsce pracy: mazowieckie
Nr Ref.: CRS
Opis stanowiska
- Rozpatrywanie reklamacji Klientów,
- Przeprowadzanie analiz dotyczących reklamacji Klientów,
- Pośredniczenie w rozwiązywaniu oraz koordynowanie rozwiązywania problemów pomiędzy Firmą a Klientami oraz pomiędzy Firmą a Firmami współpracującymi,
- Reprezentowanie Firmy wobec Klientów składających reklamacje oraz zgłaszających problemy.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomość branży turystycznej,
- Znajomość Turcji, Tunezji, Grecji i Egiptu jako destynacji turystycznych będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w pracy jako rezydent będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność pracy pod wpływem stresu,
- Zdolności analityczne i dobra organizacja pracy,
- Dyspozycyjność, zaangażowanie,
- Znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet),
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Chęć podejmowania odpowiedzialności,
- Solidność, uprzejmość, zaangażowanie,
- Komunikatywność, systematyczność, terminowość,
- Osoba mieszkająca na stałe w Warszawie.
Oferujemy
Poznaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.