Wezyr Holiday Service Sp. z o.o. jest wiodącym Tour Operatorem w Polsce. Jesteśmy biurem, które od ponad 10 lat z powodzeniem rozwija się na polskim rynku turystycznym. W związku z wzrastającą liczbą turystów korzystających z naszych usług i poszerzeniem naszej oferty, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Rozpatrywanie reklamacji Klientów,
- Przeprowadzanie analiz dotyczących reklamacji Klientów,
- Pośredniczenie w rozwiązywaniu oraz koordynowanie rozwiązywania problemów pomiędzy firmą a Klientami oraz pomiędzy firmą a firmami współpracującymi,
- Reprezentowanie firmy wobec Klientów składających reklamacje oraz zgłaszających problemy.
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomość branży turystycznej,
- Znajomość Turcji, Tunezji, Grecji i Egiptu jako destynacji turystycznych będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w pracy jako rezydent będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność pracy pod wpływem stresu,
- Zdolności analityczne i dobra organizacja pracy,
- Dyspozycyjność, zaangażowanie,
- Znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet),
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Chęć podejmowania odpowiedzialności,
- Solidność, uprzejmość, zaangażowanie,
- Komunikatywność, systematyczność, terminowość,
- Możliwość rozwoju zawodowego w branży turystycznej
- Pakiet socjalny
- Atrakcyjne oferty wakacyjne
Poznaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.