APSYS Polska - międzynarodowy deweloper, zarządca i inwestor,
lider rynku zarządzający największym w Polsce portfelem centrów handlowych, nagrodzony tytułem „Odpowiedzialny Pracodawca - Lider HR 2015”
poszukuje do pracy w Dyrekcji Centrum Handlowego „Posnania” w Poznaniu
Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
- Wsparcie Dyrektora Centrum w realizacji celów strategicznych,
- Utrzymywanie oraz rozwijanie efektywnej komunikacji z klientami Centrum,
- Nadzór nad prawidłową realizacją programu serwisów dla Klientów Posnanii,
- Stałe poszukiwanie nowych rozwiązań i nowoczesnych serwisów dla klientów w celu podnoszenia konkurencyjności centrum handlowego,
- Utrzymywanie oraz rozwijanie efektywnej komunikacji z Najemcami,
- Nadzór nad realizacją programów lojalnościowych w relacjach Najemca – Klient Centrum,
- Nadzór nad funkcjonowaniem programu lojalnościowego Centrum,
- Aktywne wsparcie Działu Marketingu i PR w zakresie budowania relacji z Klientami Centrum,
- Udział w realizacji działań marketingowych i eventowych na terenie Centrum,
- Dbanie o prawidłowy obieg korespondencji i dokumentów,
- Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych,
- Przygotowywanie propozycji modyfikacji programu lojalnościowego w oparciu o oczekiwania Klientów,
- Przygotowywanie raportów w języku polskim i angielskim.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie o profilu humanistycznym,
- 2-4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku obsługi Klienta / utrzymywania posprzedażowych relacji z Klientem,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w sprzedaży dóbr luksusowych, hotelarstwie, public relations,
- Znajomość jęz. angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych.
Oferta:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej, renomowanej firmie
o silnej i stabilnej pozycji na rynku, - Praca w dynamicznym i zorientowanym na sukces zespole,
- Umowa o pracę,
- Atrakcyjny pakiet socjalny.