Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Hotel Sofitel Warsaw Victoria
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kluczowe obowiązki:
- Zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, w tym opieka nad gośćmi VIP
- Rozpatrywanie reklamacji gości
- Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur w hotelu i standardów marki
- Dbałość o najwyższy poziom jakości obsługi klienta
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientem
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe z zakresu turystyki i hotelarstwa)
- Doświadczenie recepcyjne mile widziane
- Doskonała znajomość języka polskiego
- Biegła znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z gośćmi i pracownikami
- Opanowanie i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
- Wysoka kultura osobista
- Dyspozycyjność
- Praktyczna znajomość oprogramowania Windows
- Dodatkowym atutem będzie znajmość systemu recepcyjnego Fidelio lub Opera oraz znajomość luksusowego rynku hotelarskiego
Oferujemy:
- Pracę w profesjonalnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie
- Możliwość międzynarodowej kariery w strukturach sieci ACCOR
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.