Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników I zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl |
- Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie w obszarze Finance, IT, Risk & Compliance, AML;
- Współpraca z managerami w zakresie ustalania ich potrzeb rekrutacyjnych, planowania ram czasowych poszczególnych projektów oraz bieżącego dostosowywania działań do zmieniających się wymagań biznesowych;
- Bezpośrednie wyszukiwanie kandydatów w dostępnych źródłach;
- Redagowanie ogłoszeń o pracę oraz współpraca z portalami rekrutacyjnymi;
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia Kandydatów;
- Przygotowywanie raportów na potrzeby działu HR;
- Prace administracyjne na potrzeby działu HR.
- Minimum 5-letniego doświadczenia w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych w języku polskim i angielskim na stanowiska w obszarze usług finansowych, Risk & Compliance, AML, IT, Shared Service Centre; mile widziane doświadczenie w pracy w agencji rekrutacyjnej;
- Doświadczenia w bezpośrednim wyszukiwaniu Kandydatów przy użyciu LinkedIn;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – warunek konieczny w związku z codzienną pracą
- w tym języku;
- Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy pod presją czasu oraz według ustalonych terminów;
- Odporności na stres, umiejętności szybkiego uczenia się;
- Inicjatywy i umiejętności samodzielnego działania;
- Otwartości i elastyczności w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb biznesowych i priorytetów;
- Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
- Pełną wyzwań i dającą wiele możliwości uczenia się pracę w dynamicznie rozwijającej się globalnej instytucji finansowej;
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę oraz osiąganie określonych celów wspierających potrzeby biznesowe;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat (czas określony – 7 miesięcy)
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport;
- Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi.