Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie
Specjalista ds. Rekrutacji

Specjalista ds. Rekrutacji

Apteka Medyczna Sp. z o.o.
łódzkie
praca stacjonarna
4941 dni temu

Ogłoszenie numer: 135002, z dnia 2011-02-04

APTEKA MEDYCZNA – jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się niezależną spółką, prowadzącą program handlowy dla aptek. Swoim zasięgiem obejmujemy teren całego kraju. Nasz zespół tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy każdego dnia dążą do realizacji celów. Jeśli jesteś osobą nastawioną na realizację celów zawodowych oraz rozszerzania swojej wiedzy to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie!

Specjalista ds. Rekrutacji

Miejsce pracy: łódzkie

Nr Ref.: 05/SR/01-11

 

Opis stanowiska

  • Kierowanie procesami rekrutacyjnymi;
  • Odpowiedzialność za wyszukiwanie, selekcję i rekrutację pracowników;
  • Dbałość o prawidłową komunikację z kandydatami;
  • Wsparcie kadry kierowniczej w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych;
  • Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów;
  • Raportowanie, praca nad doskonaleniem bieżących metod rekrutacyjnych;
  • Udział w planowaniu działań rekrutacyjnych;
  • Budowanie marketingu rekrutacyjnego (m.in. udział w tragach pracy, organizacja dni
    otwartych dla absolwentów, dla firm szkoleniowych);

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: psychologia, socjologia);
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych;Wytrwałość w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów;
  • Bardzo dobra znajomość MS Office;
  • Kreatywność;
  • Komunikatywność;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Gotowość do częstych podróży służbowych;

Oferujemy

  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, system szkoleń;
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, komputer, telefon);
  • Udział w ciekawych projektach ;
  • Pracę w zespole nastawionym na sukces;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.