Britenet tworzy zespół specjalistów posiadających szeroki zakres kompetencji w obszarze IT. Swoje oddziały posiadamy w Warszawie i Lublinie. Koncentrujemy się na dostarczaniu systemów internetowych opartych w głównej mierze na technologii JEE i outsourcingu naszych specjalistów. Stawiamy na ludzi młodych, zdolnych, otwartych, niekoniecznie posiadających bogate doświadczenie zawodowe, ale pragnących rozwijać się wraz z firmą.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji
Nr ref: SR/BT/2010Q4/LU
Kandydatom zapewniamy pracę w miłym, dynamicznie rozwijającym się zespole, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, uczestnictwa w licznych szkoleniach, atrakcyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet socjalny m.in. prywatną opiekę medyczną.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- min. 2- letnie doświadczenie w rekrutacji i tworzeniu baz kandydatów,
- znajomość zagadnień z zakresu HR,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w headhuntingu będzie dodatkowym atutem.
Oczekiwane cechy charakteru:
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- dokładność oraz samodzielność w działaniu,
- otwartość, inicjatywa oraz zorientowanie na rezultat,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Prosimy o załączenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw z 2002 r Nr 101 Poz. 926 z późn. zmianami)."