Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.
Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.co/pl/.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i rekrutacji będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
Miejsce pracy: Warszawa lub zdalnie
Zatrudnienie: B2B, zlecenie
Czego oczekujemy od naszych kandydatów?
- kreatywności oraz skuteczności w osiąganiu zamierzonych celów,
- wysokiej kultury osobistej i dyskrecji,
- samodyscypliny i dużej motywacji do realizowanych zadań,
- doskonałej umiejętności organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem,
- umiejętności budowania oraz utrzymywania pozytywnych i trwałych relacji,
- łatwości i umiejętności pozyskiwania i analizy informacji,
- komunikatywnej znajomości j. angielskiego oraz niemieckiego
- nie musisz mieć doświadczenia w obsłudze Klienta – wszystkiego Cię nauczymy!
Jakie będą Twoje obowiązki?
- profesjonalna obsługa naszych Klientów Indywidualnych oraz Biznesowych,
- prowadzenie poszukiwań najlepszych lekarzy na rożne rynki, które rozwijamy,
- prowadzenie korespondencji, rozmów, spotkań z lekarzami,
- tworzenie raportów i zestawień,
- proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania naszej platformy telemedycznej,
- zbieranie uwag od Klientów i lekarzy.
Oferujemy:
- pracę w jednej z najbardziej przyszłościowych branż - telemedycynie,
- pracę w młodym, ambitnym zespole ze świetną atmosferą,
- dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy,
- wynagrodzenie ustalane indywidualnie z kandydatem,
- forma zatrudnienia uzależniona od indywidualnych preferencji,
- nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi.co
- elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godz. 08:00-22:00