poszukuje Kandydatów na na stanowisko:
(umowa na czas określony – zastępstwo)
- koordynowanie działań w zakresie optymalizacji procesów rekrutacji,
- tworzenie, zakup i wdrażanie nowych narzędzi rekrutacyjnych,
- tworzenie analiz, raportów i prezentacji na potrzeby działu,
- wsparcie zespołu w zakresie employer branding/social media,
- zarządzanie metodami pozyskiwania kandydatów, administrowanie platformą rekrutacyjną.
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- masz min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
- znasz MS Office, w szczególności MS Excel,
- znasz się na rekrutacji i potrafisz obsługiwać systemy rekrutacyjne,
- uczestniczyłeś/aś w działaniach z zakresu employer branding,
- masz rozwinięte umiejętności analityczne,
- lubisz pracować w zespole i wdrażać nowe rozwiązania.
- umowę o pracę na czas określony,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pracę w zgranym zespole, w dużej, renomowanej firmie.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym