Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Serwisu

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynacja serwisów oraz reklamacji; Współpraca z klientami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie obsługi technicznej; Współpraca z dostawcami i jednostkami wewnętrznymi; Nadzór nad procesami serwisowymi i reklamacyjnymi, wdrażanie usprawnień; Realizacja...
  • Technik / Specjalista ds. Reklamacji

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    www.qbl-systems.com Opis stanowiska: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. W Departamencie Logistyki i Wsparcia Technicznego należą do nich: obsługa oraz koordynacja realizacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna
Bielsko-Biała
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
193 dni temu

Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
  • Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
  • Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
  • Umiejętności obsługi komputera;
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
  • Samodzielności i dokładności;
  • Wysokiej kultury osobistej.
Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • Premia retencyjna;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Prezent urodzinowy.

„Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (np. pocztą tradycyjną bądź elektroniczną) do Agata Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93 (dalej „Administrator”) bądź poszczególnych salonów Agata, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich dodatkowych danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (m. in. przesłanym CV, wypełnianym formularzu, itp.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, które to dane wykraczają poza zamknięty katalog określony postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do niej. Takimi dodatkowymi danymi mogą być - oczekiwane wynagrodzenie, zdjęcie w CV, jak również w sytuacjach gdy nie jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe bądź przebieg dotychczasowego zatrudnienia.”
 

Poznaj

AGATA Spółka Akcyjna

Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Serwisu

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynacja serwisów oraz reklamacji; Współpraca z klientami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie obsługi technicznej; Współpraca z dostawcami i jednostkami wewnętrznymi; Nadzór nad procesami serwisowymi i reklamacyjnymi, wdrażanie usprawnień; Realizacja...
  • Technik / Specjalista ds. Reklamacji

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    www.qbl-systems.com Opis stanowiska: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. W Departamencie Logistyki i Wsparcia Technicznego należą do nich: obsługa oraz koordynacja realizacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...