Ogłoszenie numer: 26506, z dnia 2007-01-25
JobFinder
Naszym klientem jest jeden z największych profesjonalnych organizatorów wyjazdów indywidualnych i grupowych do Turcji, będący członkiem Polskiej Izby Turystyki. W ciągu minionych 6 lat obsłużył blisko 75 000 klientów. Tworzy programy wyjazdów motywacyjnych i biznesowych w oparciu o indywidualne wymagania, tak aby spełnić oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem, wzrastającą liczbą turystów korzystających z usług biura i poszerzeniem naszej oferty poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisku:
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: Nr ref: SR-07
Opis stanowiska
Przyjmowanie reklamacji klientów biura, Kompletowanie niezbędnych dokumentów i informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, Utrzymywanie kontaktów z linami lotniczymi, właścicielami hoteli, ubezpieczycielami, Utrzymywanie stałych kontaktów z innymi działami biura (księgowością, działem rezerwacji wycieczek, działem reklamacji, działem sprzedaży itp.), Pomoc klientom biura w rozwiązywaniu ich problemów przed, podczas i po powrocie z podróży.Wymagania
Wykształcenie wyższe, (preferowane turystyka i rekreacja), Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży usług, obsłudze klienta, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), Bardzo dobra organizacja pracy , Umiejętność pracy w zespole, Komunikatywność, Odporność na stres,Oferujemy
Praca w dynamicznym zespole, w bardzo prężnym środowisku, dającym wspaniałe możliwości rozwoju zawodowego i awansu, Pełny etat, Umowa o pracę stałą, Atrakcyjne wynagrodzenie, Szkolenia produktowe i sprzedażowe.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.