Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się siecią sprzedaży detalicznej i hurtowej sprzętu RTV i AGD. Posiadamy ponad 460 sklepów w całej Polsce. Zatrudniamy ponad 1600 Pracowników. Swoją silną pozycję zawdzięczamy strategii nastawionej na spełnianie oczekiwań Klientów oraz rozwój Pracowników.
Specjalista ds. Reklamacji
- terminową realizację procesu reklamacyjnego, w tym za:
-
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji - współpracę z Klientami, serwisami, dostawcami i producentami - raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej.
- wykształcenie min. średnie - doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w obszarze handlowym i/lub gospodarki magazynowej - znajomość przepisów prawnych związanych z reklamacjami oraz ustawy konsumenckiej - umiejętność obsługi komputera, szczególnie Excela - umiejętność nawiązywania i utrzymania kontaktu z Klientem - samodzielność, asertywność oraz umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych - dokładność i rzetelność - prawo jazdy kat. B i dyspozycyjność.
- umowę o pracę w stabilnej finansowo firmie - możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie.