specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 800 - 10 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment; Diagnosing and resolving incoming calls; Controlling the correct resolution of technical faults that occur; Cooperation with other levels of technical support and service engineers; Entering data...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
16 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów na terenie woj. mazowieckiego i lubelskiego, budowanie długoterminowych relacji z klientami, negocjowanie warunków umów handlowych z klientami, organizowanie sieci sprzedaży, monitorowanie rynku, kontrolowanie spływu należności od klientów,...
Zakres obowiązków: praca na terenie woj. mazowieckiego i lubelskiego, pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami, prowadzenie negocjacji handlowych, analizowanie rynku, monitorowanie należności, raportowanie wyników oraz realizowanie celów sprzedażowych.
Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Praca on-site z Lublina Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat historii medycznej; Rozwiązywanie problemów pacjentów, organizacja wymiany produktów.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Proama to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która sprzedała ponad 1 000 000 polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując Klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.
Obecnie do Departamentu Likwidacji Szkód poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Rejestracji Szkód
Miejsce pracy: Lublin
Nr Ref.: SRSP/Z/02/2015
Opis stanowiska:
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń szkód;
Poprawne wprowadzanie danych do bazy;
Wysyłanie dokumentacji;
Współpraca z partnerami zewnętrznymi;
Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta;
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Wymagania:
Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną lub bezpośrednią obsługą Klienta;
Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
Dobra obsługa komputera (w szczególności programu MS Word);
Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania długofalowych relacji z Klientami;
Komunikatywność oraz dobra dykcja;
Motywacja do osiągania wyznaczonych celów oraz chęć współpracy w zespole;
Systematyczność i dyscyplina wewnętrzna;
Odpowiedzialność;
Umiejętność organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Pracę na pół etatu;
Elastyczne godziny pracy (8:00-20:00);
Pakiet benefitów;
Odpowiednio dobrany program wdrożenia i system szkoleń;
Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 800 - 10 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment; Diagnosing and resolving incoming calls; Controlling the correct resolution of technical faults that occur; Cooperation with other levels of technical support and service engineers; Entering data...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
16 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów na terenie woj. mazowieckiego i lubelskiego, budowanie długoterminowych relacji z klientami, negocjowanie warunków umów handlowych z klientami, organizowanie sieci sprzedaży, monitorowanie rynku, kontrolowanie spływu należności od klientów,...
Zakres obowiązków: praca na terenie woj. mazowieckiego i lubelskiego, pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami, prowadzenie negocjacji handlowych, analizowanie rynku, monitorowanie należności, raportowanie wyników oraz realizowanie celów sprzedażowych.
Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Praca on-site z Lublina Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat historii medycznej; Rozwiązywanie problemów pacjentów, organizacja wymiany produktów.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...