Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Rejestracji i Administracji Szkód

TER Enterprises
Gdańsk
praca stacjonarna
4225 dni temu

Reprezentujemy osoby fizyczne i prawne w zakresie dochodzenia odszkodowań od zakładów ubezpieczeń. W imieniu poszkodowanych występujemy w sprawach dotyczących likwidacji szkód osobowych (uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia, śmierć osoby bliskiej) i rzeczowych. Pomagamy w bieżącej likwidacji szkody, jak również w sprawach spornych związanych z zaniżeniem odszkodowania lub odmową wypłaty.



Specjalista ds. Rejestracji i Administracji Szkód



Miejsce pracy: Gdańsk



Zadania:
    • obsługa i rejestracja zgłoszeń,
    • rejestracja i archiwizacja szkód,
    • nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregacja i weryfikacja,
    • sporządzanie i redagowanie pism,
    • przygotowywanie raportów, zestawień i analiz,
    • wprowadzanie danych do programów komputerowych.
Wymagania:
    • wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane administracja, prawo),
    • minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku obsługi klienta,
    • dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
    • wysokie zaangażowanie w pracę,
    • miłe i pozytywne nastawienie do pracy i otoczenia firmy,
    • biegła obsługa programów MS Office i urządzeń biurowych,
    • czynne prawo jazdy kat. B,
    • znajomość ubezpieczeń oraz likwidacji szkód będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
    • pracę w rozwijającej się firmie,
    • bardzo korzystny system wynagrodzeń,
    • możliwości rozwoju zawodowego,
    • bezpłatne szkolenia, w tym studia podyplomowe.

Na CV prosimy o dopisanie następującej adnotacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez TER Enterprises (zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych).Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TER Enterprises do celów rekrutacyjnych.”