Carrefour Polska należy do francuskiej sieci hipermarketów i supermarketów, która jest numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. Do Centrali w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących funkcjonowania programu lojalnościowego oraz efektywności akcji promocyjnych
- definiowanie parametrów promocji lojalnościowych w systemie informatycznym
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne, matematyczne lub pokrewne)
- bardzo dobra znajomość programów MS Excel i Access
- doświadczenie w pracy z dużą ilością danych liczbowych
- wysokie zdolności analityczne
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność pracy w zespole
Mile widziana znajomość aplikacji Microstrategy BI lub innego narzędzia business intelligence.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, o różnych formatach handlowych, działającej w oparciu o najwyższe standardy
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach
- zniżki na zakupy w sklepach Carrefour
- nagrody stażowe
- bogaty pakiet świadczeń: m.in. bony i paczki świąteczne, karta Multisport
- szeroką ofertę szkoleń specjalistycznych
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.