Dla naszego klienta Orange Customer Service Sp. z o.o. poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. raportowania i administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AN/01/14
Zadania:
- Wykonywanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby poszczególnych wydziałów,
- Wykonywanie tłumaczeń biznesowych, technicznych i telekomunikacyjnych z języka polskiego na angielski i odwrotnie,
- Wykonywanie prezentacji,
- Wykonywanie bieżących zadań administracyjnych jednostki.
- Zaawansowana znajomość MS Excel, MS Power Point,
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Samodzielność,
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz pracy pod presją czasu,
- Umiejętność pracy w grupie,
- Znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Możliwość realnego rozwoju zawodowego w strukturach firmy.