ID Logistics Polska jest częścią międzynarodowej Grupy ID Logistics i głównym dostawcą usług logistycznych dla branży spożywczej, odzieżowej, kosmetycznej, dóbr luksusowych, FMCG i e-commerce. Grupa ID Logistics działa w 18 krajach na całym świecie, gdzie w ponad 300 lokalizacjach zatrudnia 19 tys. pracowników. Na polskim rynku firma jest obecna od 2008 roku. ID Logistics Polska zarządza 8 magazynami o łącznej powierzchni ok.200 tys. mkw, ma też 1 oddział transportowy. Firma zatrudnia ponad 1000 osób. Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu pracowników oraz innowacyjności, ID Logistics gwarantuje klientom najwyższą jakość usług. Więcej informacji znajdą Państwo na
www.id-logistics.com
Specjalista ds. raportowania HR i finansowego
Miejsce pracy: Teresin
Dołącz do naszego zespołu, podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem a my w zamian zapewnimy Ci szereg korzyści, m.in.:
- konkurencyjne wynagrodzenie
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej
- bogaty pakiet socjalny
- grupowe ubezpieczenie na życie
- przejrzysty system nagród
- umowę o pracę
- rozwój zawodowy w strukturach firmy
Sprawdź czym będziesz się zajmował:
- przygotowywanie statystyk, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby działu finansowego i HR
- prowadzenie i monitorowanie KPI dotyczących działania magazynu
- monitorowanie kosztów oddziału, przedstawianie obiektywnej i rzeczywistej sytuacji finansowej oddziału oraz prowadzenie kalkulacji
- raportowanie przełożonemu o wszelkich zaistniałych anomaliach, proponowanie i czynny udział w działaniach korygujących
- prowadzenie i monitorowanie wszystkich zamówień oddziału oraz kontrola ich zużycia, zapasów i kosztów
- weryfikacja faktur oraz estymacji kosztów agencji pracy tymczasowej i innych podwykonawców
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji związanej z fakturowaniem, rozliczaniem dokumentów kosztowych, dokumentacji finansowej oraz personalnej
- udział w procesie naliczania wynagrodzeń oraz bieżącej administracji kadr (m.in. prowadzenie teczek osobowych, nadzór nad listami obecności, wystawianie podstawowych dokumentów kadrowych itp.)
- pomoc w realizacji procesów rekrutacyjnych, tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na lokalnych portalach pracy, aktywne poszukiwanie kandydatów
- udział w koordynowaniu działalności ZFŚS
- udział w różnorodnych projektach realizowanych przez dział HR zgodnie z bieżącymi potrzebami
- ścisła współpraca z Dyrektorem magazynu, działem controllingu, finansowym oraz HR w centrali firmy
Kompetencje, których szukamy:
- biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point) – warunek konieczny
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - atutem będzie znajomość raportowania odnośnie kosztów magazynowych oraz praca w administracji magazynowej
- znajomość przepisów prawa pracy, podstaw naliczania wynagrodzeń i prowadzenia kadr
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra organizacja pracy (dokładność, rzetelność i skrupulatność w wykonywanych obowiązkach)
- komunikatywność, zaradność, wielozadaniowość
- zdolności analityczne
- kreatywność, wysoki poziom inicjatywy własnej
- dyspozycyjność
- książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych