- przyjmowanie, rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji oraz sporządzanie odpowiedzi do Klientów
- prowadzenie ewidencji skarg i reklamacji w Centralnym Rejestrze Reklamacji
- archiwizacja dokumentów
- zgłaszanie błędów i nieprawidłowości
- wykształcenie min. średnie
- roczne doświadczenie w bankowości
- znajomość oferty Banku
- znajomość pakietu MS Office (Word i Excel)
- mile widziana znajomość systemów bankowych –DefBank, FrontEnd, Ferryt, SOK
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.