Opis stanowiska: Analiza jakości portfela kredytowego, w tym ekspozycji niepracujących; Sprawozdawanie według ustalonych wzorców i ścieżek raportowych do organów zarządczych Banku, jak również KNF; Tworzenie nowych raportów i bloków raportowych w celu podjęcia strategicznych decyzji...
Opis stanowiska: uczestnictwo w ciekawych różnorodnych projektach z obszaru ESG, opracowywanie raportów, strategii i polityk w zakresie zrównoważonego rozwoju i ESG dla klientów zewnętrznych, wsparcie spółek w przygotowaniu do raportowania zgodnie z CSRD, przygotowanie / atestacja raportów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
Zadania: przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej; analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy; aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz; monitorowanie oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: udział w procesie zamknięcia miesiąca i raportowania na potrzeby Grupy (MSR), analiza i weryfikacja zapisów księgowych, przygotowywanie sprawozdań finansowych pod Uor, współpraca z audytem zewnętrznym i wewnętrznym,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pozyskiwanie danych z systemów zewnętrznych i wewnętrznych oraz ich przetwarzanie i analiza, raportowanie wykorzystania środków otrzymanych przez Spółkę, w tym dokapitalizowania i kredytów bankowych, nadzór na obiegiem dokumentów, raportowanie...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Koordynacja cyklicznego raportowania wskaźników KPI; Utrzymanie i rozwój raportów, dashboardów, narzędzi analitycznych i modeli danych; Przygotowywanie prezentacji, analiz ad hoc, materiałów na spotkania biznesowe; Zarządzanie spójnym sposobem...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie danych do generowania raportów cyklicznych; Weryfikacja poprawności terminowych raportów i analiz; Przygotowywanie raportów ad-hoc w odpowiedzi na bieżące potrzeby; Weryfikacja poprawności faktur z...
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Raportów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 005679
Zakres obowiązków:
• Realizacja raportów oraz analiz na potrzeby jednostek organizacyjnych spółki; • Bliska współpraca z biznesem w celu zbierania i uszczegółowienia wymagań; • Testy i wizualizacja nowego modelu danych; • Konfiguracja systemów klasy Business Intelligence oraz utrzymanie kluczowych procesów biznesowych; • Budowa automatycznych mechanizmów raportujących oraz wizualizację wyników w narzędziach raportowych; • Eksploracja danych w bazach danych; • Wsparcie zespołu w zakresie wdrożenia, utrzymania oraz rozwoju narzędzi Business Intelligence.
Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: matematyka/informatyka/ekonomia; • Umiejętności tworzenia baz danych (Oracle); • Umiejętności tworzenia zapytań w języku SQL i/lub SAS 4GL; • Bardzo dobrej znajomości programów Microsoft Office; • Wysokiej zdolności analitycznej; • Odpowiedzialności i samodzielności w wykonywanych zadaniach; • Bardzo dobrej organizacji pracy; • Umiejętności pracy w zespole; • Mile widziana znajomość narzędzi do wizualizacji (SAP Hana/Lumira), Business Object, DataMining, BigData oraz baz danych Teradata.
Oferta:
• Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • Atrakcyjną wynagrodzenie godzinowe; • Pracę w przyjaznej atmosferze; • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia; • Udział w ciekawych projektach dających możliwość rozwoju.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Opis stanowiska: Analiza jakości portfela kredytowego, w tym ekspozycji niepracujących; Sprawozdawanie według ustalonych wzorców i ścieżek raportowych do organów zarządczych Banku, jak również KNF; Tworzenie nowych raportów i bloków raportowych w celu podjęcia strategicznych decyzji...
Opis stanowiska: uczestnictwo w ciekawych różnorodnych projektach z obszaru ESG, opracowywanie raportów, strategii i polityk w zakresie zrównoważonego rozwoju i ESG dla klientów zewnętrznych, wsparcie spółek w przygotowaniu do raportowania zgodnie z CSRD, przygotowanie / atestacja raportów...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
Zadania: przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej; analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy; aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz; monitorowanie oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: udział w procesie zamknięcia miesiąca i raportowania na potrzeby Grupy (MSR), analiza i weryfikacja zapisów księgowych, przygotowywanie sprawozdań finansowych pod Uor, współpraca z audytem zewnętrznym i wewnętrznym,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pozyskiwanie danych z systemów zewnętrznych i wewnętrznych oraz ich przetwarzanie i analiza, raportowanie wykorzystania środków otrzymanych przez Spółkę, w tym dokapitalizowania i kredytów bankowych, nadzór na obiegiem dokumentów, raportowanie...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Koordynacja cyklicznego raportowania wskaźników KPI; Utrzymanie i rozwój raportów, dashboardów, narzędzi analitycznych i modeli danych; Przygotowywanie prezentacji, analiz ad hoc, materiałów na spotkania biznesowe; Zarządzanie spójnym sposobem...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie danych do generowania raportów cyklicznych; Weryfikacja poprawności terminowych raportów i analiz; Przygotowywanie raportów ad-hoc w odpowiedzi na bieżące potrzeby; Weryfikacja poprawności faktur z...