ID Logistics Polska jest częścią międzynarodowej Grupy ID Logistics i głównym dostawcą usług logistycznych dla branży spożywczej, odzieżowej, kosmetycznej, dóbr luksusowych, FMCG i e-commerce. Grupa ID Logistics działa w 18 krajach na całym świecie, gdzie w ponad 300 lokalizacjach zatrudnia 19 tys. pracowników. Na polskim rynku firma jest obecna od 2008 roku. ID Logistics Polska zarządza 8 magazynami o łącznej powierzchni ok.200 tys. mkw, ma też 1 oddział transportowy. Firma zatrudnia ponad 1000 osób. Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu pracowników oraz innowacyjności, ID Logistics gwarantuje klientom najwyższą jakość usług. Więcej informacji znajdą Państwo na
www.id-logistics.com
Specjalista ds. raportów i analiz
Miejsce pracy: Mszczonów
Dołącz do naszego zespołu, podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem a my w zamian zapewnimy Ci szereg korzyści, m.in.:
- konkurencyjne wynagrodzenie
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej
- bogaty pakiet socjalny
- grupowe ubezpieczenie na życie
- przejrzysty system nagród
- umowę o pracę
- rozwój zawodowy w strukturach firmy
- możliwość wdrażania swoich pomysłów i udział w budowaniu nowego zespołu
- komfortowe warunki pracy – nowe magazyny
- możliwość wyboru miejsca pracy (Mszczonów lub Rawa Mazowiecka)
Sprawdź czym będziesz się zajmował:
- bieżąca aktualizacja i weryfikacja danych odnośnie kosztów pracy, kosztów stałych magazynu oraz innych danych finansowych dotyczących działania magazynu
- przygotowywanie raportów, analiz i kalkulacji dotyczących m. in.kosztów
- zarządzanie obiegiem informacji dotyczącej kosztów magazynu
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji związanej z fakturowaniem i rozliczaniem dokumentów kosztowych
- ścisła współpraca z działem controllingu i działem finansowym w centrali firmy
- weryfikacja faktur oraz estymacji kosztów agencji pracy tymczasowej i innych podwykonawców
- kalkulacja i monitorowanie KPI
- raportowanie przełożonemu o wszelkich zaistniałych anomaliach, proponowanie i czynny udział
w działaniach korygujących - prowadzenie kasy gotówkowej oddziału (wystawianie dokumentów wpłat i wypłat)
- prowadzenie i monitorowanie wszystkich zamówień oddziału oraz kontrola ich zużycia, zapasów i kosztów
Kompetencje, których szukamy:
- biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point) – warunek konieczny
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - atutem będzie znajomość raportowania odnośnie kosztów magazynowych oraz praca w administracji magazynowej
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra organizacja pracy (dokładność, rzetelność i skrupulatność w wykonywanych obowiązkach)
- komunikatywność, zaradność, wielozadaniowość
- zdolności analityczne
- kreatywność, wysoki poziom inicjatywy własnej
- dyspozycyjność
- książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych