4LIfe Direct to międzynarodowy pośrednik ubezpieczeniowy, działający w Polsce od 2009 r. Specjalizujemy się w sprzedaży łatwych do zrozumienia i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie bezpośrednio wszystkim zainteresowanym osobom, w tym samym czasie utrzymując najwyższy poziom dostępności usług. Dzięki temu staliśmy się jednym z wiodących pośredników ubezpieczeniowych w Europie, prowadzących bezpośrednią sprzedaż ubezpieczeń na życie.
- Przygotowywanie raportów cyklicznych, raportów ad-hoc, zestawień i analiz na potrzeby Departamentu Sprzedaży;
- Optymalizacja oraz zarządzanie aktualnymi procesami raportowania oraz przepływu danych;
- Identyfikacja i analiza potencjalnych obszarów wymagających poprawy;
- Ujednolicenie procedur raportowania;
- Przygotowywanie zleconych analiz na potrzeby kadry zarządzającej oraz pozostałych departamentów;
- Ścisła współpraca z pozostałymi departamentami w ramach projektów;
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomości MS Excel na poziomie zaawansowanym (VBA będzie dodatkowym atutem)
- Znajomości podstawowych zagadnień z obszaru baz danych (znajomość SQL będzie dodatkowym atutem)
- Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz zdolności wyciągania logicznych wniosków z dostępnych źródeł
- Samodzielności, odpowiedzialności oraz organizacji pracy na wysokim poziomie
- Dokładności oraz dbałości o szczegóły
- Proaktywności, inicjatywy w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szansę zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Pracę w atmosferze wsparcia i partnerstwa
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze