W związku z dalszym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
- Organizacja i zarządzanie dokumentacją produktów elektrycznych.
- Pomoc w zarządzaniu i nadzorowaniu przebiegiem procesu produkcji
- Przygotowanie dokumentacji wykonawczej dla produkcji.
- Tworzenie list materiałowych ze schematów.
- Wykształcenie średnie o profilu elektrycznym (mile widziane wyższe techniczne).
- Znajomość obsługi AutoCAD.
- Umiejętność czytania schematów elektrycznych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Sumienność i odpowiedzialność.
- Duże zaangażowanie w wykonywane działania.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży.
- Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i dalszego rozwoju zawodowego.
- Współpracę z najlepszymi ekspertami w branży.
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!