PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- udział w opracowaniu strategii wdrażania systemu ERTMS/ETCS/GSM-R z uwzględnieniem wymagań związanych z realizacją inwestycji,
- udział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
- tworzenie projektów uchwał i wniosków dotyczących projektów w celu uzyskania niezbędnych decyzji organów Spółki umożliwiających realizację projektów,
- udział w procesie tworzenia opisów przedmiotu zamówienia niezbędnych do wdrożenia procedury przetargowej dla projektów realizowanych przez Region Technologiczny,
- udział w procesie kompleksowego przygotowania przetargów poprzez dostarczenie technicznych rekomendacji w zakresie systemów ERTMS/ETCS/GSM-R, określenie zakresu rzeczowego inwestycji z podziałem na źródła finansowania oraz przygotowywanie harmonogramów realizacji inwestycji,
- udział w pracach ZOPI dla projektów realizowanych przez Region Technologiczny,
- udział w procesie realizacji inwestycji ERTMS/ETCS/GSM-R, doborze technologii, tworzeniu zasad przekazywania inwestycji do eksploatacji i utrzymania,
- standaryzacja realizacji inwestycji i doboru technologii,
- opracowywanie programów inwestycyjnych,
- obsługa narzędzi informatycznych związanych z realizacją inwestycji,
- udział w spotkaniach międzynarodowych dotyczących ERTMS/ETCS/GSM-R.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie średnie techniczne,
- doświadczenie zawodowe 2 lata, w tym pół roku na stanowiskach związanych z procesem inwestycyjnym,
- znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość obsługi MS Project,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami,
- orientacja na klienta i otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie zawodowe 4 lata, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z procesem inwestycyjnym,
- znajomość FIDIC, ERTMS, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, metodyk zarządzania projektami.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.