Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. jest największą spółką Grupy Kapitałowej PGNiG oraz największym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Gazu w Europie. Zatrudnia ponad 11 tys. pracowników, działa na terenie całej Polski i dystrybuuje gaz poprzez niemal 185 tys. km gazociągów do ponad 7 milionów odbiorców.
Prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji i Remontów
(Oddział Zakład Gazowniczy w Olsztynie, Dział Inwestycji i Remontów, Sekcja Przygotowania Inwestycji i Remontów)
(Oddział Zakład Gazowniczy w Olsztynie, Dział Inwestycji i Remontów, Sekcja Przygotowania Inwestycji i Remontów)
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: PSGCS.ZZLR.210.1397.18
Umowa na czas określony z tytułu zastępstwa
Opis zadań na stanowisku:
- przygotowywanie do realizacji zadań określonych w Planie Inwestycji i Planie Remontów,
- przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i uczestnictwo w opracowywaniu projektów umów na wykonanie prac geodezyjnych, projektowych, robót budowlano – montażowych oraz innych niezbędnych umów do realizacji poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- udział w przygotowywaniu i skompletowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla planowanych inwestycji i remontów wraz z wymaganymi uzgodnieniami, pozwoleniami i decyzjami administracyjnymi,
- współpraca z użytkownikami terenu, podmiotami ubiegającymi się o przyłączenie, urzędami na etapie przygotowania zadania,
- renegocjacje umów z wykonawcami dokumentacji projektowych (w tym terminów, nakładów, zakresu rzeczowego) i sporządzanie stosownych aneksów i porozumień w uzgodnieniu z komórką organizacyjną odpowiedzialną za obszar zakupów,
- realizacja zadań operacyjnych związanych z pozyskiwaniem i regulowaniem praw do nieruchomości pod infrastrukturę techniczną w zakresie realizacji inwestycji i remontów oraz prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami w zakresie realizowanych zadań,
- informowanie komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za obszar obsługi klienta o problemach w przygotowaniu zadań inwestycyjnych dotyczących procesu przyłączania,
- sporządzanie zestawienia dokumentacji projektowej inwestycji na potrzeby utworzenia i rozwiązywania odpisów aktualizacyjnych lub wpisania zaniechanych inwestycji w koszty działalności,
- uczestnictwo w opracowaniu Planu Inwestycyjnego i Planu Rozwoju,
- przygotowywanie danych do Planu Zamówień w części inwestycyjnej,
- monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie Planu Inwestycyjnego i na tej podstawie przygotowywanie wniosków na Giełdę Nakładów Inwestycyjnych,
- realizacja i monitorowanie umów o przyłączenie i przekazywanie wymaganych informacji do komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za obszar obsługi klienta,
- monitorowanie realizacji zadań określonych w Planie Inwestycji i Planie Remontów.
Wymagania kwalifikacyjne:
- 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe (pożądane wyższe techniczne),
- znajomość prawa budowlanego i energetycznego,
- wiedza z zakresu technologii dystrybucji gazu ziemnego,
- znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, Word, Outlook,
- odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z tytułu zastępstwa,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji (m.in. udział w projektach, szkoleniach, studiach),
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- rozbudowany pakiet świadczeń w ramach ZFŚS,
- prywatną opiekę medyczną,
- Kartę Multisport,
- ruchomy czas pracy (6:30-8:30 do 14:30-16:30).