Ogłoszenie numer: 391126, z dnia 2014-02-21
Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A.
z siedzibą w Siechnicach przy ul. Polnej 12
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. przygotowania i nadzoru inwestycji elektroenergetycznych
Miejsce pracy: Siechnice
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przygotowywanie dokumentacji technicznej i formalnoprawnej w zakresie realizacji procesu inwestycyjnego, w tym wydawania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ESV,
- nadzór i kontrolę prowadzonych prac budowlano-instalacyjnych realizowanych przez wykonawców w zakresie jakości i terminowości,
- przygotowywanie dokumentacji technicznej i formalnoprawnej w zakresie zakończenia i rozliczenia inwestycji.
Wymagania
- preferowane wykształcenie wyższe (kierunek elektrotechnika lub elektroenergetyka), dopuszczalne wykształcenie średnie (technik elektryk kierunek elektrotechnika lub elektroenergetyka),
- doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu robót elektrycznych w zakresie sieci elektrycznych SN i nN. W przypadku wykształcenia średniego wymagany staż minimum 5 lat na stanowisku związanym z przygotowaniem i nadzorem inwestycji elektroenergetycznych,
- praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office , AutoCad. Znajomość programu kosztorysowego Norma będzie dodatkowym atutem,
- posiadanie uprawnień kwalifikacyjnych na stanowisku dozoru (D) i eksploatacji (E),
- prawo jazdy kat. B,
- podstawowa znajomości prawa budowlanego
- odpowiedzialność, efektywność i samodzielność,
- kreatywność i innowacyjność w działaniu,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Atuty dodatkowe
- znajomość Prawa Energetycznego,
- posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.