Przedmiotem działalności naszej firmy jest świadczenie nowoczesnych usług w zakresie opracowywania, modyfikowania i eksploatacji systemów informatycznych, a także usług serwisu technicznego sprzętu informatycznego – głównie w spółkach Grupy PKP i podmiotach związanych z transportem szynowym. W swojej ofercie posiadamy systemy wspomagające procesy zarządzania infrastrukturą kolejową, przewozami pasażerskimi i towarowymi, systemy finansowo - księgowe, kadrowe i wiele innych ułatwiających podmiotom gospodarczym sprawne zarządzanie i funkcjonowanie na rynku.
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za działania związane z udziałem spółki w postepowaniach przetargowych, w tym, za: monitorowanie rynku pod kątem wyszukiwania postępowań potencjalnie interesujących spółkę, współpracę z komórkami organizacyjnymi spółki i partnerami biznesowymi w zakresie sporządzania ofert przetargowych, udział w postępowaniach związanych z przetargami, współpracę przy realizacji i rozliczaniu zawartych kontraktów oraz analizę możliwości pozyskania środków z UE.
Podstawowe obowiązki:
- systematyczne monitorowanie rynku przetargów,
- analiza rynku zamówień publicznych (umiejętność wyszukiwania dostępnych przetargów zbieżnych z profilem działania firmy),
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki, realizującymi przedmiot zamówienia, w zakresie opracowania oferty przetargowej,
- przygotowywanie i gromadzenie materiałów dotyczących przetargów,
- poszukiwanie partnerów do konsorcjum i/lub podwykonawców – przygotowywanie projektów umów i innych, koniecznych dokumentów,
- opracowywanie i składanie ofert przetargowych.
- analizowanie możliwości uzyskania dofinansowania projektów Spółki ze środków funduszy UE.
- nadzorowanie prac związanych z przygotowaniem i składaniem wniosków o dofinansowanie ze środków funduszy UE.
Pożądane:
- wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne, inżynierskie),
- doświadczenie w pracy nad przygotowywaniem ofert, w tym pozytywnie rozpatrzonych przetargów (warunek konieczny -minimum 3 lata),
- bardzo dobra znajomość prawa polskiego (ustawa – Prawo Zamówień Publicznych) i UE, przepisów z zakresu zamówień publicznych (w tym aktów wykonawczych), i umiejętność stosowania ich w praktyce (podczas rozmów o pracę będzie sprawdzana teoretyczna i praktyczna znajomość ustawy – PZP oraz aktów wykonawczych),
- umiejętność interpretacji aktów prawnych, w szczególności dotyczących problematyki zamówień publicznych,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy, systematyczność oraz precyzja przy wykonywaniu zadań, samodzielność,
- umiejętność współpracy, komunikowania się.
Dodatkowe:
- znajomość wytycznych niezbędnych do sporządzenia skutecznej oferty,
- umiejętność analitycznego myślenia i zdolność rozwiązywania problemów, zwłaszcza w sytuacjach nietypowych oraz w warunkach stresu oraz pracy pod presją czasu,
- umiejętności negocjacji,
- umiejętność samodzielnego pozyskiwania nowych klientów,
- dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność,
- zaangażowanie i determinacja w działaniu,
- umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- dyspozycyjność,
- umiejętność obsługi komputera (MS Windows, MS Office - Word, Excel).
Mile widziane:
- znajomość ustaw o finansach publicznych, ochronie danych osobowych oraz kodeksu cywilnego,
- doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, szczególnie EFS,
- doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków z funduszy unijnych.
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
- ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego.