Dołącz do Najlepszego Pracodawcy 2013 - Liberty Direct.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Należymy do istniejącej od 1912 roku międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej Liberty Mutual.
Nasz zgrany i bardzo zaangażowany zespół chcemy powiększyć o osobę pracującą na stanowisku:
Specjalista ds. Przeciwdziałania Nadużyciom
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: A-PN/05/201
Zakres obowiązków:
- Monitorowanie wdrożenia skutecznego programu przeciwdziałania nadużyciom w organizacji
- Analiza i opiniowanie obecnych oraz nowo wdrażanych procesów, systemów i produktów (ocena ryzyka nadużyć i funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej w zakresie tego ryzyka) oraz rekomendowanie zmian i usprawnień mających na celu efektywną prewencję i wykrywanie nadużyć
- Przeprowadzanie przeglądów audytowych, nakierowanych na przeciwdziałanie nadużyciom (audyt efektywności mechanizmów kontrolnych) oraz identyfikujących tego typu nieprawidłowości
- Analiza zgłoszeń dotyczących podejrzeń nadużyć, prowadzenie oraz koordynacja postępowań wyjaśniających, identyfikacja okoliczności, przyczyn i skutków zidentyfikowanych nadużyć
- Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań i wydawanie rekomendacji wzmacniających środowisko kontroli
- Okresowa weryfikacja procesu wdrażania wydanych rekomendacji (follow-up) oraz przeprowadzanie kontroli powdrożeniowych
- Kontakt z organami ścigania, w zakresie wyjaśnianych spraw
- Budowanie świadomości pracowników z zakresu zarządzania ryzykiem nadużyć (m.in. szkolenia, warsztaty)
- Wsparcie działań audytu wewnętrznego
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: ekonomia/finanse, ubezpieczenia, prawo, informatyka)
- Minimum 3 letnie doświadczenie w instytucjach finansowych w obszarze przeciwdziałania nadużyciom (opcjonalnie w audycie, zarządzaniu ryzykiem, compliance lub analityce)
- Znajomość narzędzi, metod, trendów i standardów w zakresie zarządzania ryzykiem nadużyć
- Znajomość metod analizy danych (Excel z opcją PowerPivot oraz Access)
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy oraz samodzielność w działaniu
- Wysokie zdolności analityczne
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Dyspozycyjność i mobilność - gotowość do odbywania podróży służbowych
Mile widziane:
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
- Posiadanie Certified Fraud Examiner
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełen etat)
- Atrakcyjny pakiet benefitów (Opieka medyczna, Program sportowy Benefit System, Ubezpieczenie na życie)
- Pracę w młodym dynamicznym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego