Małpka S.A. to firma tworzona przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu sieci handlowych z Centralą zlokalizowaną w Poznaniu. W ramach ekspansji firma rozszerza swoją działalność tworząc ogólnopolską sieć sklepów convenience pod nazwą MAŁPKA EXPRESS. Obecnie sieć ma ponad 300 sklepów w całej Polsce. Poszukujemy obecnie pracownika w Departamencie Marketingu na stanowisko:
Specjalista ds. Promocji
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia.
- Udział w konferencjach, targach branżowych oraz szkoleniach.
- Niezbędne do pracy narzędzia.
- Stabilny czas pracy 8-16.
Zadania:
- Opracowanie zakresu rocznego planu działań promocyjnych sieci (trade plan) oraz jego bieżącą aktualizacja.
- Nadzór nad terminowym wdrożeniem projektów promocyjnych zatwierdzonych w ramach strategii promocyjnej sieci i zawartych w trade planie.
- Kreacja oraz zarządzanie kampaniami promocyjnymi (szczególnie w zakresie przygotowywania materiałów reklamowych, komunikacji do sklepów oraz dokumentów wewnętrznych) w celu pozyskania, utrzymania klientów sieci Małpka Express.
- Opracowywanie zapytań ofertowych oraz briefów na potrzeby realizowanych kampanii.
- Organizacja spotkań z udziałem przedstawicieli dostawców – celem wypracowywania efektywnych propozycji promocyjnych służących rozwojowi sieci i osiąganiu celów biznesowych.
- Opracowywanie mechanizmu i komunikacji promocji lojalnościowych realizowanych przez sieć.
- Analiza działań podejmowanych przez konkurencję w obszarze marketingu.
- Analiza działań reklamowych poprzez przygotowanie raportów oraz obliczaniu wskaźników efektowności kampanii marketingowych.
- Współpraca z zewnętrznymi wykonawcami oraz agencjami w zakresie powierzonych działań.
- Ścisła współpraca z innymi departamentami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe magisterskie z preferowaną specjalizacją: Marketing, Komunikacja, PR, Zarządzanie.
- Wiedza na temat opracowywania skutecznych kampanii promocyjnych wpływających na lojalność klientów oraz zwiększenie koszyka zakupowego.
- Wiedza na temat rynku FMCG oraz Retail w Polsce.
- Doświadczenia w pracy – co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów z obszaru marketingu, promocji, reklamy lub PR. Mile widziane doświadczenie w pracy w sieciach handlowych.
- Umiejętności: kreatywność, energia, otwartość na nowe zadania, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, dyspozycyjność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.