CENTRUM NAUKI KOPERNIK
poszukuje osoby do pracy na stanowisko:
Znudziła ci się praca na rynku komercyjnym? Chcesz wykorzystać swoje doświadczenie w miejscu, którego misja jest zgodna z twoimi wartościami? Chcesz wspierać wiodącą w Polsce instytucję kultury przełamującą standardy nowoczesnej edukacji, rozrywki, komunikacji naukowej?
Dołącz do zespołu Centrum Nauki Kopernik.
Szukamy osoby, która ma doświadczenie w budowaniu strategii kampanii marketingowych, zakupie mediów, koordynowaniu prac zespołu realizującego kampanię (zawierającą elementy zarówno performance marketing, jak i kanałów tradycyjnych).
Umiesz o nich opowiedzieć oraz możesz pochwalić się ich realizacją
- prześlij do nas swoją aplikację.
Docenimy szczególnie osobę posiadającą kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi marketingowych i PR o analitycznym podejściu,
która zaciekawi nas swoimi umiejętnościami
oraz niestandardowymi pomysłami.
.
- planowanie działań promujących główną ofertę CNK, wystawy stałe (w tym; teatry, laboratoria) i czasowe oraz planetarium,
- współudział w opracowywaniu i realizowaniu strategii rozwoju publiczności,
- dobór i wdrażanie narzędzi PR-owych lub marketingowych (marketing online i offline),
- tworzenie harmonogramów działań, budżetów promocji, rozliczeń i raportów,
- koordynowanie prac produkcyjnych na rzecz kampanii, w szczególności współpraca z grafikami, rzecznikiem prasowym, redakcją, specjalistami w zakresie zakupu mediów on-line, SEO, itd.,
- tworzenie z redaktorami tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych CNK (foldery, ulotki, strony www, media społecznościowe, biuletyny wewnętrzne i zewnętrzne, mailingi itp.),
- współpraca z zespołem Centrum Nauki Kopernik w celu realizacji działań promocyjnych.
- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
- doświadczenie w tworzeniu planów, prezentacji i raportów,
- doskonała znajomość narzędzi marketingowych,
- orientacja w procesie produkcji materiałów drukowanych (ulotki, plakaty itp.),
- umiejętność pisania i redagowania tekstów w różnej stylistyce,
- dobra organizacja pracy, skrupulatność, systematyczność,
- umiejętność pracy przy kilku projektach równocześnie,
- komunikatywność i umiejętność pracy w grupie,
- praktyczna znajomość narzędzi e-mail oraz pakietu MS Office.
- dobra orientacja w świecie kultury oraz tematyce edukacyjnej,
- praktyczna znajomość prawa o zamówieniach publicznych,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole,
- ciekawe wyzwania w prestiżowej instytucji kultury,
- benefity pracownicze (m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport, ZFŚS, dofinansowanie nauki języków obcych).
Poznaj
Centrum Nauki Kopernik
Centrum Nauki Kopernik to:
- królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
- przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
- podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.
a także:
- teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
- teatr Wysokich Napięć,
- Park Odkrywców,
- oryginalny ogród widokowy na dachu,
- jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
- Centrum Konferencyjne.