Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:
Biura Marketingu
Jeżeli czujesz, że tematyka umiędzynarodowienia nie jest Ci obca i chcesz rozwijać się w dziedzinie marketingu, to poniższe ogłoszenie jest skierowane do Ciebie.
Oferujemy ogromne możliwości rozwoju i dużą autonomię w działaniach. Rozwiniesz swoje kompetencje z zakresu marketingu międzynarodowego, social mediów, zarządzania projektami i wielu innych. Poznasz niesamowitych ludzi pochodzących z wielu krajów, a dodatkowo w ramach międzynarodowych targów edukacyjnych i agencyjnych zwiedzisz różne zakątki świata.
Będziesz pracować w zespole, składającym się z różnorodnych osób - z pasjami i chęcią do działania, które nie tylko lubią razem pracować, ale także spędzać ze sobą czas poza pracą.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji i do zobaczenia w murach Akademii Leona Koźmińskiego.
- tworzenie i realizacja strategii działań marketingowych dot. studiów wyższych w j. angielskim,
- opracowanie i aktualizacja materiałów promocyjnych (w tym: online, drukowane, wideo),
- współpraca z partnerami zewnętrznymi, w tym z polskimi i zagranicznymi portalami edukacyjnymi,
- organizacja wydarzeń (zarówno online, jak i offline), w tym prowadzenie wybranych wydarzeń,
- analiza wyników działań i opracowanie raportów okresowych,
- współprzygotowanie kampanii promocyjnych w obszarze digital,
- działania związane z pozycjonowaniem strony internetowej ALK,
- tłumaczenia wybranych materiałów,
- wsparcie w działaniach promocyjnych Biura Marketingu.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- pracę w Uczelni uznanej i rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
- możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,
- możliwość udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
- praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
- rzetelność, orientacja na klienta,
- komunikatywność, umiejętność budowania i rozwój relacji,
- myślenie strategiczne, innowacyjność i kreatywność,
- predyspozycje do autoprezentacji i prowadzenia prezentacji,
- zdolność analizowania i wyciągania wniosków.