Centrum Nauki Kopernik poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. promocji projektu
Ogłoszenie o naborze na stanowisko
Specjalista ds. promocji projektu "Opracowanie i pilotaż aktywnych metod pracy nauczyciela z uczniem opartych na metodzie badawczej” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiotem projektu jest podniesienie umiejętności i kompetencji nauczycieli w zakresie aktywnych metod pracy z uczniem opartych na metodzie badawczej poprzez opracowanie i pilotaż nowych sposobów doskonalenia warsztatu pracy nauczycieli (warsztaty promujące i zachęcające nauczycieli do stosowania metod zwiększających aktywność naukową uczniów, warsztaty w laboratoriach CNK, konferencje tematyczne, zestawy edukacyjne) oraz wsparcie szkół w realizacji celów podstawy programowej (kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów) poprzez opracowanie rekomendacji wyposażenia szkolnej pracowni przyrody uwzględniającej potrzeby i możliwości uczniów klas IV-VI.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- Doskonała znajomość narzędzi PR i narzędzi marketingowych,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań promocyjnych,
- Doświadczenie w komunikacji projektów edukacyjnych,
- Kompetencje i doświadczenie w redakcji tekstów informacyjnych i promocyjnych,
- Samodzielność, kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
- Biegła obsługa programów Word, Excel, Power Point,
- Wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- Doświadczenie w promocji projektów finansowanych/współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: praca na stanowisku koordynatora / specjalisty ds. promocji projektu,
- Znajomość wytycznych dotyczących promocji i oznakowania projektów realizowanych ze środków PO KL,
- Znajomość przepisów związanych z realizacją projektów systemowych PO KL.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Przygotowanie i realizacja strategii promocji i komunikacji projektu,
- Opracowanie koncepcji, wybór narzędzi i realizacja działań związanych z promocją projektu,
- Przygotowywanie informacji prasowych,
- Współpraca z rzecznikiem prasowym w procesie komunikacji,
- Analiza przebiegu procesu komunikacji i dbałość o efektywne budowanie wizerunku projektu,
- Koordynacja produkcji materiałów promocyjnych i informacyjnych związanych z projektem,
- Wybór i nadzór nad pracą dostawców zewnętrznych, negocjacje, ustalanie warunków współpracy.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na czas określony,
- Pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole,
- Ciekawe wyzwania w nowej, prestiżowej instytucji kultury,
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Centrum Nauki Kopernik
Centrum Nauki Kopernik to:
- królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
- przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
- podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.
a także:
- teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
- teatr Wysokich Napięć,
- Park Odkrywców,
- oryginalny ogród widokowy na dachu,
- jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
- Centrum Konferencyjne.