Wydawca portalu o tematyce podatkowo-rachunkowej zatrudni osoby do pracy na stanowisko:
Zadania:
- koordynowanie całokształtu działań promocyjnych firmy, w tym:
- tworzenie i realizacja strategii promocji produktów i usług firmy,
- planowanie kampanii promocyjno – reklamowych,
- nadzór nad przygotowywaniem materiałów promocyjnych oraz ich dystrybucją za pośrednictwem dostępnych kanałów (mailingi, bannery, ulotki),
- budowanie obecności serwisu www w Internecie, w tym w mediach społecznościowych (tworzenie treści, zarządzanie profilami),
- aktywna współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji założonych planów i celów sprzedaży,
- sprzedaż powierzchni reklamowej,
- pozyskiwanie sponsorów organizowanych konferencji.
Wymagane doświadczenie:
- minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu lub sprzedaży,
- znajomość zagadnień w zakresie reklamy internetowej.
Predyspozycje do stanowiska:
- samodzielność,
- konsekwencja w dążeniu do realizacji celów sprzedażowych,
- zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
- inicjatywa i przedsiębiorczość,
- zdolności negocjacyjne,
- wysoka kultura osobista.
Poznaj
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
ADN Akademia
Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.
Od ponad 16 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.
Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.