PRACUJ JAKO
Jeżeli jesteś osobą, która:
- ma minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lata doświadczenia związanego z prowadzeniem projektów o charakterze biznesowym (w zakresie budowania lub rozwoju współpracy między odrębnymi podmiotami lub wydzielonymi jednostkami w ramach jednej organizacji)
- ma doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku, firmie ubezpieczeniowej, instytucji finansowej lub firmie doradczej
- posiada praktyczną wiedzę z zakresu metodyk zarządzania projektami (np. Prince2, PMI, AgilePM)
- ma wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i umiejętność planowania pracy własnej, w tym umiejętność pracy pod presją czasu i priorytetyzacji zadań
- wykorzystuje myślenie analityczne do rozwiązywania problemów
- potrafi równolegle prowadzić kilka inicjatyw
- ukończyła studia wyższe (tytuł magistra), preferowane kierunki: finanse i bankowość, ekonomia
- zna język angielski na poziomie zaawansowanym (w mowie i piśmie), pozwalającym na efektywne wykorzystanie w codziennej pracy (np. komunikacja z wybranymi partnerami w języku angielskim)
- bardzo dobrze zna pakiet MS Office, przede wszystkim w zakresie przygotowywania prezentacji (treść i wizualizacja), planowania zadań, pogłębionych analiz danych, przygotowywania różnorodnych zestawień i raportów
Dodatkowym atutem może okazać się:
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów w banku
- posiadanie certyfikatu (zwłaszcza na poziomie zaawansowanym z metodyk zarządzania projektami (np. Prince2, PMI, AgilePM).
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- prowadzeniu lub współprowadzeniu/koordynacji wybranych inicjatyw (projektów)
- zapewnianiu sprawnej i efektywnej komunikacji dotyczącej poszczególnych partnerstw strategicznych oraz rozważanych lub realizowanych w ich ramach inicjatyw – zarówno wewnątrz banku, jak i z danym Partnerem strategicznym
- administrowaniu dokumentacją projektową, zarządzaniu harmonogramem, zapewnieniu narzędzi wspierających realizację prowadzonych inicjatyw lub projektów
- inicjowaniu projektów w ramach podejmowanych lub rozwijanych partnerstw strategicznych – identyfikowanie potrzeb, koordynowanie zbierania wymagań, priorytetyzowanie, koordynowanie działań różnych jednostek Banku
- przygotowywaniu lub wsparciu w przygotowaniu uzasadnień biznesowych dla poszczególnych inicjatyw strategicznych w ramach danego partnerstwa
- identyfikowaniu i analizie interesariuszy – wewnętrznych i zewnętrznych
- identyfikowaniu i analizie nowych potencjalnych Partnerów oraz potencjalnych obszarów współpracy (dla nowych lub istniejących partnerstw strategicznych) – poszukiwanie i kwantyfikacja potencjalnych synergii we współpracy z bankiem
- wsparciu właściwych obszarów biznesowych Banku w opracowywaniu, uzgadnianiu i wdrażaniu rozwiązań w ramach poszczególnych partnerstw strategicznych
- analizowaniu efektywności prowadzonych działań i ich optymalizowaniu
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
- bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe, itp.)
- udział w ciekawych i rozwijających projektach
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego