Akademia Biznesu wchodzi w skład grupy kapitałowej MDDP Michalik, Dłuska, Dziedzic i Partnerzy. MDDP jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm doradczych w Polsce. MDDP Akademia Biznesu oferuje szerokie spektrum szkoleń i kursów w zakresie: podatki, rachunkowość, finanse, kadry i płace, controlling, zarządzanie strategiczne oraz rozwój kompetencji zawodowych i osobistych. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie największych firm szkoleniowych działających na polskim rynku. Wieloletnia praktyka w organizowaniu kursów i szkoleń, pozwala nam na dzielenie się z Państwem wiedzą najwyższej klasy ekspertów i wykładowców. Dokładamy wszelkich starań, żeby uczestnicy organizowanych przez nas wydarzeń zyskiwali dostęp do najnowszych informacji o zmianach i procesach zachodzących w danym temacie oraz mieli okazję poznania najlepszych praktyk i najefektywniejszych rozwiązań problemów, z którymi spotykają się w swojej codziennej pracy. Dążymy, żeby w możliwie pełny sposób odpowiadać na Państwa oczekiwania, dlatego wszystkie nasze szkolenia, konferencje i seminaria poprzedza profesjonalne badanie potrzeb przyszłych uczestników.
Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
- nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej i wnioskiem,
- obsługa organizacyjna szkoleń (zabezpieczenie sal szkoleniowych, organizacja cateringu, przygotowywanie materiałów szkoleniowych),
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wymogami Instytucji Zarządzającej,
- działania marketingowe- umieszczanie informacji na portalach i stronie internetowej projektu, ogłoszenia w prasie,
- udzielanie informacji potencjalnym uczestnikom o założeniach projektu i zasadach procesu rekrutacji,
- rekrutacja: przyjmowanie zgłoszeń uczestników i weryfikacja pod względem poprawności formalnej i merytorycznej,
- sprawozdawczość projektu, w tym współpraca z Instytucją Pośredniczącą oraz przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej,
- monitoring i ewaluacja.
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- aktualnej wiedzy z zakresu funduszy UE,
- bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera,
- samodzielności w działaniu, odpowiedzialności, dobrej organizacji pracy, kreatywności, łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, odporności na stres i konieczności działania pod presją czasu.
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji, w młodym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
ADN Akademia
Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.
Od ponad 16 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.
Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.