Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. W 2013 roku po raz trzeci zostaliśmy laureatem rankingu Najlepszy Pracodawca. Należymy do międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej – Liberty Mutual (81 miejsce na liście Fortune 500 – rankingu największych amerykańskich firm) działającej od 1912 roku w Stanach Zjednoczonych. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Projektów Internetowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SPI/1/2014
Nr Ref.: SPI/1/2014
Zakres obowiązków:
- projektowanie wyjątkowych doświadczeń w celu zaangażowania Klientów w markę poprzez wykorzystanie technik rywalizacji, mediów społecznościowych i content marketingu,
- analiza rynku, trendów i najnowszych rozwiązań w zakresie rywalizacji, mediów społecznościowych i content marketingu,
- popularyzacja wewnątrz firmy nowinek i innowacji internetowych a następnie ich wdrażanie,
- prowadzenie projektów internetowych i rozwój istniejących aplikacji,
- tworzenie wymagań biznesowych, dokumentacji projektowych, udział w testach wdrażanych rozwiązań,
- wdrażanie, analiza i doskonalenie procesów sprzedaży produktów i obsługi Klienta przez Internet, rozpoczynanych na stronie internetowej www.libertydirect.pl,
- realizacja projektów wizerunkowych i wspierających sprzedaż w obszarze Social Media,
- współpraca z agencjami interaktywnymi, agencjami usability, firmami badawczymi, dostawcami innowacyjnych rozwiązań.
Wymagania:
- szeroka wiedza z zakresu marketingu internetowego ze szczególnym nastawieniem na rywalizację i media społecznościowe,
- minimum 2,3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem projektów w mediach społecznościowych, e-marketingu lub rozwiązań mobilnych (mile widziana praca w wiodących agencjach, w branży ubezpieczeniowej lub finansowej),
- doświadczenie w prowadzeniu projektów wizerunkowych / sprzedażowych w Internecie,
- doświadczenie w tworzeniu serwisów, aplikacji internetowych i mobilnych oraz prowadzeniu badań użyteczności,
- praktyczna znajomość zasad użyteczności,
- umiejętności analityczne,
- znajomość języka HTML lub chęć nauki podstaw,
- bardzo dobra organizacja i planowanie pracy,
- orientacja na poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,
- kreatywność, proaktywność, pogodne nastawienie,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.