Rekrutujemy online!
Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE oraz sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i montażystów na terenie całego kraju. Zasilamy energią już od 2015 roku. Zaufało nam kilka tysięcy klientów, którym zamontowaliśmy blisko 180 000 paneli i dostarczyliśmy instalacje o mocy ponad 60 MW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
- Wypełnianie, kompletowanie i wysyłka wniosków o decyzje administracyjne (decyzje środowiskowe, decyzje o warunkach zabudowy, decyzje o warunkach przyłączenia, pozwolenia na budowę, koncesje itp.)
- Pozyskiwanie map, wypisów, wyrysów itp.; zbieranie ofert na wykonywanie np. badań gruntu;
- Bieżący kontakt z urzędami i zakładami energetycznymi w celu procedowania zgłaszanych spraw oraz pozyskiwania informacji;
- Współpraca z projektantami w zakresie sporządzania projektów i opracowań technicznych;
- Wsparcie działu sprzedaży przez analizy i sprawdzanie informacji;
- Inne prace z zakresu dewelopowania i realizacji elektrowni fotowoltaicznych.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub techniczne bądź końcówka takich studiów w trybie umożliwiającym pogodzenie ich z pracą
- Dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy
- Umiejętność wyszukiwania informacji
- Umiejętność analizy i rozumienia tekstów administracyjnych i prawnych
- Mile widziane doświadczenie w administracji, zwłaszcza w budownictwie i energetyce
- Mile widziana znajomość regulacji prawnych i przepisów administracyjnych, związanych z realizacją inwestycji
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Szkolenie stanowiskowe i wsparcie mentora
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon
- Dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej PZU
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie w nowopowstającym oddziale w Poznaniu
- Wypełnianie, kompletowanie i wysyłka wniosków o decyzje administracyjne (decyzje środowiskowe, decyzje o warunkach zabudowy, decyzje o warunkach przyłączenia, pozwolenia na budowę, koncesje itp.)
- Pozyskiwanie map, wypisów, wyrysów itp.; zbieranie ofert na wykonywanie np. badań gruntu;
- Bieżący kontakt z urzędami i zakładami energetycznymi w celu procedowania zgłaszanych spraw oraz pozyskiwania informacji;
- Współpraca z projektantami w zakresie sporządzania projektów i opracowań technicznych;
- Wsparcie działu sprzedaży przez analizy i sprawdzanie informacji;
- Inne prace z zakresu dewelopowania i realizacji elektrowni fotowoltaicznych.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub techniczne bądź końcówka takich studiów w trybie umożliwiającym pogodzenie ich z pracą
- Dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy
- Umiejętność wyszukiwania informacji
- Umiejętność analizy i rozumienia tekstów administracyjnych i prawnych
- Mile widziane doświadczenie w administracji, zwłaszcza w budownictwie i energetyce
- Mile widziana znajomość regulacji prawnych i przepisów administracyjnych, związanych z realizacją inwestycji
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Szkolenie stanowiskowe i wsparcie mentora
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon
- Dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej PZU
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie w nowopowstającym oddziale w Poznaniu