PGNIG Technologie S.A. w Krośnie
poszukuje w obrębie GK PGNiG kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. projektów B+R+I oraz inwestycyjnych
Miejsce pracy: Krosno
Opis stanowiska:
- uczestnictwo w opracowywaniu, wdrażaniu i realizacji strategii B+R+I,
- współpraca z zewnętrznymi jednostkami badawczymi,
- analizowanie dokumentacji programowej funduszy UE, krajowych i innych w perspektywie 2021-2027 w zakresie identyfikacji potencjalnego dofinansowania projektów B+R+I i inwestycyjnych Spółki ze szczególnym uwzględnieniem zadań w ramach polityki klimatyczno-energetycznej
- udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów,
- doradztwo i nadzór nad prawidłową realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE,
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów, harmonogramów, raportów, sprawozdań z projektów współfinansowanych ze środków UE, opracowywanie wstępnej merytorycznej koncepcji projektu wraz z przedstawieniem wstępnej analizy finansowej i wdrożeniowej oraz określeniem kontrybucji projektu do realizacji aspiracji strategicznych Spółki,
- koordynowanie pracą interdyscyplinarnych zespołów roboczych B+R+I lub inwestycyjnych powołanych Zarządzeniem Prezesa Spółki do przygotowania projektu i wniosku aplikacyjnego; w tym nadzór nad wykonaniem m.in. studium wykonalności, agendy badawczej i analizy opłacalności projektu,
- współpraca z doradcą/ami ds. przygotowania aplikacji o dofinansowanie w ramach Umowy Ramowej GK PGNiG S.A. oraz współpraca z innymi partnerami naukowymi i technicznymi w kraju i za granicą,
- pozyskiwanie partnerstw do wspólnej realizacji projektów,
- opracowywanie raportów i analiz o perspektywach wejścia Spółki na nowe rynki, w tym nieuwzględnianych dotychczas w portfolio jej działalności,
- bieżąca analiza zapotrzebowania rynkowego, konkurencji otoczenia regulacyjnego oraz dostępnych rozwiązań w obszarze innowacyjnych technologii oil&gas oraz Green Deal,
- nadzór nad wykonaniem rzeczowo-finansowym i terminowym projektów B+R+I lub projektów inwestycyjnych Spółki,
- prowadzenie spraw ochrony patentowej i własności intelektualnej przy współpracy z komórkami organizacyjnymi Spółki,
- inicjowanie i organizacja spotkań informacyjno-szkoleniowych dla pracowników Spółki na temat realizowanych projektów B+R+I lub inwestycyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne - mile widziany doktorat,
- minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami rozwojowymi,
- znajomości metodyki i narzędzi zarządzania projektami,
- doświadczenia w samodzielnej pracy badawczej (np. realizacja pracy magisterskiej/doktoranckiej lub praca na pozycji naukowca/specjalisty na uczelni w instytucie lub firmie),
- doświadczenia w budowaniu koncepcji projektów badawczo-rozwojowych realizowanych
w oparciu o współpracę m.in. z klientem lub jednostkami badawczymi, - umiejętność biznesowego/analitycznego myślenia,
- umiejętności planowania, prowadzenia i zamykania projektów w ramach założonych terminów,
- inicjatywy w działaniu i poszukiwania nieszablonowych rozwiązań,
- znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
Oferujemy:
- pracę w rozwijającej się stabilnej firmie i pewnego pracodawcę.
- różnorodność zadań i interesujące wyzwania zawodowe.
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobywanie wiedzy oraz uprawnień.
- przyjazną atmosferę pracy.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- kontakt z nowoczesnymi technologiami.
- możliwość realizacji inspirujących zadań we współpracy z doświadczonym zespołem.
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych i emerytalnych (dofinansowania z ZFŚS, Pracowniczy Program Emerytalny).
Poznaj
PGNIG TECHNOLOGIE S.A.
PGNiG Technologie jest liderem rynku usług projektowania, budowy, uruchamiania i eksploatacji kopalń ropy naftowej i gazu ziemnego, podziemnych magazynów gazu, tłoczni gazu, rurociągów przesyłowych oraz produkcji elementów urządzeń wiertniczych w PolscePodstawowe atuty PGNiG Technologie to wysoka wiedza i umiejętności pracowników, nowoczesne środki pracy oraz skuteczne metody organizacji i zarządzania wsparte wiarygodnością prawie stuletnich doświadczeń.