Specjalista ds. Produktu
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start w godz. 7.00 – 9.00
Twój zakres obowiązków
- współpraca z zagranicznymi dostawcami zabawek w zakresie importu (realizacja zamówień, koordynacja dostaw oraz monitoring ich terminowości i jakości)
- prowadzenie i rozwijanie wybranych kategorii zabawkowych
- kreatywna praca nad produktem
- przygotowywanie produktów do wprowadzenia na rynek we współpracy z obszarami: sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki, bezpieczeństwa produktu oraz kontroli jakości
- przygotowywanie kalkulacji ofert i prezentacji produktowych, analiza konkurencji i sytuacji rynkowej
- wspieranie zespołu przy prowadzeniu negocjacji handlowych i ustalaniu warunków współpracy
- gotowość do zagranicznych podróży służbowych (branżowych) i publicznych prezentacji z wybranego zakresu
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy z produktem
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy z wieloma projektami jednocześnie
- kreatywność i głowa pełna pomysłów :)
- umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy z danymi
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- czynne prawo jazdy kat. B
Dodatkowe atuty:
- znajomość branży zabawek i/lub akcesoriów dziecięcych
To oferujemy
- udział w tworzeniu i wdrażaniu ciekawych projektów
- kreatywne środowisko pracy
- wsparcie we wdrożeniu
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start w godz. 7.00 – 9.00
jakie będa Twoje zadania?
- współpraca z zagranicznymi dostawcami zabawek w zakresie importu (realizacja zamówień, koordynacja dostaw oraz monitoring ich terminowości i jakości)
- prowadzenie i rozwijanie wybranych kategorii zabawkowych
- kreatywna praca nad produktem
- przygotowywanie produktów do wprowadzenia na rynek we współpracy z obszarami: sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki, bezpieczeństwa produktu oraz kontroli jakości
- przygotowywanie kalkulacji ofert i prezentacji produktowych, analiza konkurencji i sytuacji rynkowej
- wspieranie zespołu przy prowadzeniu negocjacji handlowych i ustalaniu warunków współpracy
- gotowość do zagranicznych podróży służbowych (branżowych) i publicznych prezentacji z wybranego zakresu
To oferujemy:
- doświadczenie w pracy z produktem
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy z wieloma projektami jednocześnie
- kreatywność i głowa pełna pomysłów :)
- umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy z danymi
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- czynne prawo jazdy kat. B
Dodatkowe atuty:
- znajomość branży zabawek i/lub akcesoriów dziecięcych
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
- udział w tworzeniu i wdrażaniu ciekawych projektów
- kreatywne środowisko pracy
- wsparcie we wdrożeniu
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00