- Wsparcie systemowe - funkcja Key-User’a systemu ERP (wdrażanie, tłumaczenia, szkolenia, wsparcie etc.)
- Zarządzanie umowami z Klientami
- Zarządzanie zleceniami serwisowym (usługa, części) – wszystkie fazy: ofertowanie, zamówienie, informacja o terminie, dostawa, zamknięcie zlecenia, fakturowanie etc.
- Przepływ informacji serwisowej (technicznej, logistycznej, handlowej) pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu serwisowego
- Efektywność procesu serwisowego (rejestr czasu pracy, urlopów etc.)
- Zarządzanie ceną (cenniki, kalkulatory etc.)
- Codzienna współpraca z Technikami i innymi zespołami w Firmie
- W perspektywie rola trenera wewnętrznego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – 2 lata
- Wykształcenie wyższe
- Minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego – korespondencja, wyjazdy
- i szkolenia zagraniczne
- Biegła znajomość MS Office
- Dokładność, skrupulatność
- Wysoka umiejętność planowania i organizacja
- Poszukiwanie rozwiązań
- Umiejętność pracy zespołowej
- Komunikatywność
- Samodzielność
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę
- Profesjonalne wdrożenie
- Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną
- Kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Bezpłatne miejsce parkingowe
- Dofinansowanie do posiłków i urlopu
Poznaj
TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Kim jesteśmyToyota Material Handling jest częścią Toyota Industries Corporation - grupy obejmującej 17 korporacji działających w 5 branżach. Wraz z Toyota Material Handling International oraz oddziałami działającymi w Ameryce Północnej, Chinach i Japonii, staramy się dostarczać naszym klientom sprzęt do transportu wewnętrznego, który pozwala im na optymalizację prowadzonej działalności.Planujemy naszą działalność tak, by jakość była na pierwszym miejscu. Zawsze.Jesteśmy europejską firmą posiadającą zakłady produkcyjne w Szwecji (Mjölby), Francji (Ancenis) oraz we Włoszech (Bolonia) - wytwarzają one ponad 95% naszych wózków. Dzięki temu możemy zaoferować klientom szeroką gamę wyposażenia magazynowego i wózków widłowych z przeciwwagą, które są budowane w uwzględnieniem standardów jakościowych określonych w filozofii Toyota Production System (TPS).Ludzie są naszą pasjąKlienci są zawsze naszym największym priorytetem. Dzięki bliskim relacjom z klientami możemy lepiej zrozumieć ich potrzeby, oraz zapewnić im rozwiązania, technologię, usługi oraz elastyczne finansowanie dostosowane do ich konkretnych oczekiwań. Nasze cele osiągamy dzięki stosowaniu filozofii TPS oraz TSC (Toyota Service Concept). Ważną rolę w całym procesie odgrywa również dążenie do nieustannego doskonalenia się.The Toyota wayNasza misja polega na możliwie największej poprawie wydajności operacji transportu wewnętrznego, z jakimi masz do czynienia w swojej firmie. Aby osiągnąć ten cel, wprowadzamy w życie zestaw wartości nazywany „The Toyota Way.” Nasi pracownicy stosują owe wartości na każdym etapie - wykonując codzienne obowiązki oraz utrzymując relacje z naszymi partnerami.