Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Wydobycie, TAURON Ekoenergia oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Sprzedaż sp. z o.o. największy sprzedawca energii elektrycznej zatrudni:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Wiedza w zakresie procesów posprzedażowych dla konsumentów oraz klientów rynku masowego,
- Podstawowa wiedza z zakresu prawa KC i KH,
- Znajomość teorii dotyczącej konsumentów oraz segmentu rynku masowego,
- Wiedza na temat procesów obsługi klientów masowych ,
- Wiedza na temat zasad raportowania,
- Duży stopień samodzielności w zakresie realizacji zadań, otwartość i gotowość do uczenia się,
- Umiejętność analitycznego myślenia, dobre planowanie i organizacja pracy własnej,
- Kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
- Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
- Nastawienie na rozwój i poszerzanie kwalifikacji,
- Efektywność w nawiązywaniu i rozwijaniu kontaktów interpersonalnych,
- Otwartość na zmiany,
- Systematyczność i konsekwencja w działaniu,
- Projektowanie oraz organizowanie procesów,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Prawo jazdy kategorii „B”.
- Planowanie i wdrażanie procesów posprzedażowych dla klientów segmentu rynku masowego,
- Prowadzenie spraw w zakresie reklamacji klientów, pism z URE, UOKiK, GIODO, UKE, oraz innych instytucji państwowych dla klientów segmentu rynku masowego,
- Udzielanie wyjaśnień, interpretacji w sprawach związanych z obowiązującymi procesami i dokumentami segmentu rynku masowego,
- Tworzenie standardów odpowiedzi na zgłoszenia, reklamacje, skargi klientów dla klientów segmentu rynku masowego,
- Tworzenie raportów i sprawozdań w zakresie reklamacji, skarg, bonifikat, zgłoszeń przez klientów, dla klientów segmentu rynku masowego
- Realizowanie zadań, projektów dotyczących zmian w procesach które wynikają ze zmiany prawa dla klientów segmentu rynku masowego,
- Współpraca z TOK, OSD, wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie negocjowania, uzgadniania, składania propozycji zmian w zakresie prowadzonych procesów dla klientów segmentu rynku masowego.
- Ciekawą pracę w dynamicznym zespole,
- Możliwość aktywnego uczestnictwa w inicjatywach i projektach rozwijających Spółkę,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- Możliwość pracy w Spółce, która wchodzi w skład jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.