Prężnie rozwijająca się spółka akcyjna z branży nowych technologii, zatrudni do biura zlokalizowanego w Bielanach Wrocławskich:
Specjalista ds. Procesów biznesowo - technicznych
Zadania /szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku/:
- Analiza procesów
- Kontakt z użytkownikami procesów celem zebrania informacji potrzebnych do opisu, analizy i poprawy procesów
- Uczestniczy w przygotowaniu i wykonywaniu badań satysfakcji klienta
- Tworzy infrastrukturę procesów (SIPOC, mapy procesów, CTQ, X&Ym, PCS, definiowanie KPI)
- Identyfikuje ewentualne poprawki, usprawnienia i przygotowuje analizę kosztów i zysków
- Tworzenie dashboardów jakości procesów
Obligatoryjnie:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub student/ka ostatnich lat studiów
- Doświadczenie w analizowaniu procesów biznesowo technicznych
- Doświadczenie w przygotowaniu raportów
- Umiejętności analityczne
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie komunikatywnych oraz technicznym
Dodatkowe atuty:
- komunikatywność,
- operatywność i samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność, odpowiedzialność oraz terminowość,
- umiejętność wykonywania pracy pod presją czasu,
- możliwość pracy w dynamicznym, młodym zespole,
- możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,