- Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,
- Przygotowywanie niezbędnych upoważnień do reprezentacji przed urzędami,
- Nadzór nad dokumentacją aptek oraz bieżąca archiwizacja,
- Wsparcie kierowników aptek w zakresie funkcjonowania apteki podczas korespondencji z instytucjami.
- Preferowane wykształcenie kierunkowe: administracja, farmacja, technik farmacji,
- Umiejętność obsługi programów MS Office,
- Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy pod presją czasu, oraz zdolność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
- Mile widziane doświadczenie pracy w aptece oraz znajomość ustawodawstwa dotyczącego prowadzeni.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie, platforma językowa eTutor,
- Program poleceń pracowniczych,
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- Biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!