PPL zajmuje się świadczeniem usług na rzecz pasażerów i linii lotniczych oraz m.in. budową i eksploatacją lotnisk oraz zarządza dwoma portami lotniczymi - w Warszawie i Zielonej Górze. Ma również udziały w 9 spółkach nadzorujących działanie lotnisk: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Gdańsku, Modlinie, Wrocławiu, Katowicach, Szczytnie, Bydgoszczy i Rzeszowie. Ponadto PPL ma udziały w spółkach świadczących obsługę naziemną (handling) oraz firmach.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Pracowniczych
umowa na zastępstwo
umowa na zastępstwo
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 50/17
- Prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy i czasem pracy pracowników,
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą spraw socjalnych,
- Wprowadzanie danych do systemu kadrowo płacowego,
- Przygotowywanie okresowych zestawień kadrowych,
- Kontrolowanie i raportowanie (m.in. terminowości profilaktycznych badań lekarskich, umów o pracę, sprawozdań do GUS),
- Rozliczanie urlopów pracowniczych,
- Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy,
- Prowadzenie teczek pracowniczych.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych,
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki związane z Prawem Pracy lub Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi,
- Przy wykształceniu średnim 5 lat doświadczenia zawodowego, z czego 2 lata na stanowisku samodzielnym związanym z obszarem kadr,
- Przy wykształceniu wyższym 3 lata doświadczenia zawodowego z czego 2 lata na stanowisku samodzielnym związanym z obszarem kadr,
- Praktyczna umiejętność wykonywania czynności kadrowych, znajomość kodeksu pracy i innych aktów prawnych oraz zagadnień socjalnych,
- Mile widziana znajomość systemów Oracle lub TETA,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz MS Excel,
- Doświadczenie zawodowe w dużej organizacji zatrudniającej ponad 500 osób o złożonej strukturze organizacyjnej,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy oraz ustalania priorytetów,
- Komunikatywność oraz umiejętność analitycznego myślenia.