Specjalista ds. prac projektowych
Departament Jakości
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/534/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Wdrażanie procesów dot. monitoringu prawidłowości pracy - głównie w obszarze prawidłowości i efektywności rozmów telefonicznych
- Budowa narzędzi usprawniających procesy kontroli rozmów telefonicznych
- Rozwój procesów/procedur pracy na telefonach (w tym procesów IT)
- Implementacja działań mających na celu poprawę jakości pracy oraz zwiększenie efektywności biznesowej Sieci Sprzedaży
- Ocena efektywności realizowanych kontroli
- Wdrażanie działań naprawczych
- Przygotowanie raportów i prezentacji dot. prowadzonych działań
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat i atrakcyjny pakiet świadczeń
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomiczne, techniczne
- Min. 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia złożonych projektów biznesowych
- Wiedza z zakresu funkcjonowania procesów oraz narzędzi wykorzystywanych w oferowaniu produktów finansowych
- Doświadczenie w tworzeniu procesów monitoringu i kontroli
- Znajomość regulacji krajowych, które wpływają na procesy sprzedaży produktów bankowych
- Doświadczenie w zakresie oferowania produktów przez telefon (mile widziana znajomość systemów call centrowych/ telefonicznych)
- Wiedza z zakresu budowania raportów i koordynowania działań naprawczych
- Umiejętność tworzenia analiz wdrażanych procesów w celu minimalizacji wystąpienia ryzyk
- Czynne prawo jazdy kat.B
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2