UNICEF od 75 lat ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy!
Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata.
W Polsce pracujemy ze szkołami i samorządami, aby prawa dziecka były zawsze przestrzegane, a głos młodych ludzi słyszany i respektowany. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości.
Chcesz mieć w tym swój udział? Aplikuj!
Dołącz do naszego Zespołu w UNICEF Polska jako:
- planowanie i redagowanie materiałów prasowych
- tłumaczenie i opracowywanie informacji prasowych dotyczących działań UNICEF na świecie
- redagowanie tekstów na wewnętrzne potrzeby organizacji
- współpracę z dziennikarzami
- obsługę biura prasowego
- prowadzenie działań content marketingowych w ramach prowadzonych projektów
- realizacje projektów o charakterze wizerunkowym
- prowadzenie i rozwijanie intranetu
- wsparcie eventów, konferencji i innych wydarzeń
- pomoc w rozwijaniu obecnych kanałów komunikacji i poszukiwaniu nowych efektywnych narzędzi
- monitoring mediów i raportowanie
- przygotowywanie prezentacji i analiz
- praca w międzynarodowej organizacji humanitarnej
- szkolenia i możliwość rozwoju
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatna opieka medyczna
- przyjazna, niekorporacyjna atmosfera pracy
- elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej
- brak dress code’u
- możliwość bezpłatnej nauki języka angielskiego (kurs i platforma językowa)
- lekkiego pióra i elastyczności w pisaniu różnego rodzaju tekstów – od treści lifestylowych, przez merytoryczne informacje prasowe, aż po zwięzłe komunikaty prasowe
- umiejętności aktywnego poszukiwania nowych tematów komunikacyjnych
- umiejętność targetowania informacji
- szerokiej znajomości rynku mediów
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego
- zaawansowanej znajomości języka angielskiego ( min. C1)
- znajomości pakietu MS Office
- samodzielności, decyzyjności, zaangażowania, kreatywności oraz umiejętności pracy w zespole.
Aplikuj już dziś i razem z nami zmieniaj życie dzieci na lepsze!