Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu z biegłą znajomością języka hiszpańskiego

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jako specjalista ds. Marketingu i Administracji będziesz odpowiedzialny za: przeprowadzanie i analiza kampanii marketingowych na rynku hiszpańskim, zawiązywanie i koordynowanie współpracy z influencerami, stronami www i grupami zainteresowanymi kryptowalutami, pracę z narzędziami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych

    WARSZAWSKA OPERA KAMERALNA   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA tworzenie i planowanie treści na różne platformy społecznościowe; zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości; monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników; planowanie i realizacja płatnych kampanii...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. PR

Kronospan
Szczecinek
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
941 dni temu
Grow with us.
Worldwide.

Kronospan jest wiodącym na świecie producentem paneli drewnopochodnych ● Nasze produkty znajdują zastosowanie we wszystkim, od podłóg i mebli po domy o konstrukcji szkieletowej ● Inwestujemy w innowacje od 1897 r. ● Nasze zintegrowane działania pozwalają nam dopracować każdy szczegół ● 27 krajów, ponad 40 zakładów.

Specjalista ds. PR
Ref.No: SPRSZ 12/2021

OPIS STANOWISKA:

  • Dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • Planowanie oraz realizacja projektów z zakresu PR oraz wsparcie organizacyjne pozostałych projektów np. employer brandingowych,
  • Monitoring mediów i ocena skuteczności prowadzonych działań,
  • Przygotowywanie informacji, wypowiedzi, artykułów, komentarzy oraz materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (prezentacje, newslettery, pisma itp.),
  • Planowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii,
  • Organizacja konferencji prasowych oraz eventów dla dziennikarzy.

WYMAGANIA:

  • Wiedza i zainteresowania z obszaru media relations,
  • Umiejętność pracy w trybie zadaniowym,
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne oraz organizacyjne,
  • Umiejętność pisania tekstów – „tzw. lekkie pióro”
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze PR/ Promocji – minimum 3 lata,
  • Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – B2/C1,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Otwartość na nowe doświadczenia,
  • Czynne prawo jazdy kat. B. (możliwe podróże służbowe na terenie Polski).

OFERUJEMY:

  • Praca w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego;
  • Atrakcyjny system nagród miesięcznych;
  • Opieka mentora podczas procesu onboardingu;
  • Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych;
  • Program poleceń pracowniczych;
  • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę;
  • Ubezpieczenie grupowe;
  • Atrakcyjne zniżki na zakup produktów Kronospan.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu z biegłą znajomością języka hiszpańskiego

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jako specjalista ds. Marketingu i Administracji będziesz odpowiedzialny za: przeprowadzanie i analiza kampanii marketingowych na rynku hiszpańskim, zawiązywanie i koordynowanie współpracy z influencerami, stronami www i grupami zainteresowanymi kryptowalutami, pracę z narzędziami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych

    WARSZAWSKA OPERA KAMERALNA   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA tworzenie i planowanie treści na różne platformy społecznościowe; zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości; monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników; planowanie i realizacja płatnych kampanii...