Transition Group jest firmą doradztwa personalnego. To zespół wywodzących się z biznesu konsultantów HR, z bogatym doświadczeniem w rekrutacji i programach rozwoju kariery. To także specjaliści zarządzania, przedsiębiorczości, psychologii stresu i coachingu. Różnorodne doświadczenie czyni z nas skutecznych sparring partnerów w projektach kształtowania i zmiany kariery zawodowej.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji w Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem organizacji, poszukujemy najlepszych kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. PR
Miejsce pracy
Okolice Warszawy
Zakres obowiązków
- Aktywne współtworzenie wizerunku firmy oraz dbanie o spójność komunikacji
- Opracowywanie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej, zgodnej z kierunkami strategicznymi spółki
- Zarządzanie kanałami i narzędziami w komunikacji wewnętrznej
- Przygotowywanie materiałów komunikacyjnych skierowanych do różnych grup odbiorców wewnętrznych
- Przygotowywanie materiałów graficznych (corporate image, w tym m.in. brandbooki, layouty firmowe, grafiki do social mediów)
- Zarządzanie, redagowanie i rozwój wewnętrznego magazynu spółki
- Współpraca z zespołem redaktorów komunikacyjnych z różnych działów
- Analiza statystyk (np. www.), raportowanie i rekomendowanie zmian do przełożonego
- Udział w prowadzeniu projektów Employer Branding
- Udział w organizacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych
- Odpowiedzialność za budżet obszaru
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o profilu: Dziennikarstwo, Polonistyka, Public Relations lub Psychologia/Socjologia
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji wewnętrznej i public relations, mile widziane doświadczenie w agencji PR
- Wiedza z zakresu tworzenia i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej, zarządzania kanałami i narzędziami z obszaru komunikacji
- Wiedza z obszaru Employer i Internal Branding
- Wiedza na temat aktualnych trendów wizerunkowych i graficznych oraz trendów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Umiejętność zarządzania projektami oraz współpraca z zespołami projektowymi
- Otwartość, komunikatywność, terminowość, zorientowanie na realizację celów, umiejętność współpracy
- Biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel i Power Point)
- Znajomość kanałów social media
- Mile widziana znajomość Business Managera, Ads Managera, Facebook Insights
- Mile widziana znajomość programów graficznych: (Adobe InDesign, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Acrobat (Pro DC + Reader)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (w mowie i w piśmie)
Pracodawca oferuje
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania ciekawego oraz różnorodnego doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Umowę o pracę
- Samochód służbowy
- Opiekę medyczną, kartę Multisport, dodatkowe świadczenia socjalne