Specjalista ds. PR
Miejsce pracy: Poznań
Kim jesteśmy, kim nie jesteśmy
Jesteśmy Zespołem Marketingu i PR. Kochamy to, co robimy i chcemy się dalej rozwijać. Nie boimy się realizacji własnych pomysłów i potrafimy przekonać, że są właściwe. A czasami wysłuchać argumentów, że jednak nie są ;) Nasza firma zajmuje się nowoczesnymi technologiami i IT, a my odnajdujemy się w tym doskonale, poszukując ciągle nowych dróg dotarcia do klienta… i a więc sprawdzenia marketingowej mocy własnej na żywym organizmie. Spokojnie! To nie są testy, wszystkie działania mamy w 100% przemyślane, w końcu dajemy sobie na to czas. I jesteśmy odpowiedzialni.
Jeszcze nie wiesz czy to jest to? Pasujesz do nas, jeśli wyróżnia Cię:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej dobrym (B2). Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
- Praktyczna znajomość kanałów Social Media (zwłaszcza Linked In oraz Twitter);
- Lekkie pióro i zdolność do przekonującego „sprzedawania” własnych pomysłów;
- Rozumienie i zamiłowanie do branży IT oraz znajomość nowinek technologicznych;
- Znajomość rynku mediów biznesowych i IT będzie dodatkowym atutem;
- Otwartość i komunikatywność, umiejętność szybkiego nawiązywania relacji;
- Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole ;
- Pasja do marketingu: głowa pełna pomysłów, zamiłowanie do tworzenia nowych rzeczy i energia do wcielania ich w życie;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – najchętniej 2-3 letnie. Ale jeśli nie masz go w ogóle, ale wiesz czego oczekujesz od życia (no i pracy) i potrafisz nas do siebie przekonać – aplikuj.
Zadania:
- PR zewnętrzny, z naciskiem na Media Relations i Content Marketing;
- Pisanie artykułów, informacji prasowych, wsparcie w tworzeniu strony internetowej i bloga firmowego;
- Wsparcie w organizacji eventów w formie relacji online (Periscope, Twitter);
- Satysfakcja ze swojej pracy.
Czego możesz się po nas spodziewać:
- Dużej dawki humoru, miejsca na inspiracje i dobrą zabawę. Bo nuda zabija kreatywność;
- Elastycznych godzin pracy. Bo rozliczamy się z wytyczonych zadań, a nie z godzin spędzonych przy biurku. Lekarz, hydraulik, wizyta babci, lekkie przeziębienie? Weź home office, ale nie za często, bo lubimy nasze towarzystwo;
- Szkoleń, warsztatów, udziału w burzach mózgu. Bo nasz rozwój to rozwój firmy;
- Wpływu na firmę, na jej PR i na kierunek własnego rozwoju. Bo to daje moc, a moc – motywację do pracy;
- Udziału w międzynarodowych projektach. Bo znajomość języka obcego najlepiej sprawdza się w praktyce, a nie na profilu LinkedIn;
- Imprez integracyjnych, prywatnej opieki zdrowotnej, kuchni wypełnionej herbatą wszelkiej maści, pączków mniej więcej raz w tygodniu… lub częściej. Aha! Pierwsze stawiasz Ty, z okazji dołączenia do Hicron;
- Wynagrodzenia, którego wysokość zależy doświadczenia i zaangażowania. Po okresie próbnym dodatkowa premia uzależniona od wyników;
- Standardowo: laptop, telefon komórkowy, pomarańczowe pufy i piłki. Play Station mamy we Wrocławiu, ale czasem tam jeździmy…