Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    2 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. PR i Marketingu

Gliwicki Teatr Muzyczny
Gliwice
praca stacjonarna
3118 dni temu

Dyrektor Gliwickiego Teatru Muzycznego zaprasza wszystkich zainteresowanych
do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko:

Specjalista ds. PR i Marketingu
Miejsce pracy: Gliwice

Termin składania aplikacji: do 30 czerwca 2016 r.

Planowany termin zatrudnienia w instytucji: sierpień 2016 r.

Wymagania / Obowiązki / Umiejętności:
  • udokumentowane, minimum 3-letnie doświadczenie pracy w PR i/lub marketingu;
  • umiejętność pisania i redagowania tekstów, znajomość poprawnej polszczyzny;
  • umiejętność prowadzenia i redagowania stron internetowych, portali społecznościowych;
  • znajomość wszelkich nowoczesnych technik i narzędzi służących budowaniu wizerunku, promocji oraz sprzedaży;
  • umiejętność montowania plików filmowych (np. w programie Adobe Premiere);
  • praktyczna znajomość programów do obróbki zdjęć;
  • umiejętność posługiwania się różnorodnymi technikami marketingowymi w sprzedaży dóbr kultury;
  • samodzielność, komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność kierowania zespołem;
  • dobra znajomość branży kulturalnej na poziomie regionalnym i krajowym;
  • umiejętność tworzenia strategii promocyjnych i marketingowych, krótko - i długoterminowych w odniesieniu do różnorodnych przedsięwzięć kulturalnych;
  • nastawienie na rezultat, skuteczność i efektywność działania;
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji w stresujących sytuacjach;
  • łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów z przedstawicielami mediów;
  • praktyczna znajomość języka angielskiego.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    2 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...