Dyrektor Gliwickiego Teatru Muzycznego zaprasza wszystkich zainteresowanych
do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko:
Specjalista ds. PR i Marketingu
Miejsce pracy: Gliwice
Termin składania aplikacji: do 30 czerwca 2016 r.
Planowany termin zatrudnienia w instytucji: sierpień 2016 r.
Wymagania / Obowiązki / Umiejętności:
- udokumentowane, minimum 3-letnie doświadczenie pracy w PR i/lub marketingu;
- umiejętność pisania i redagowania tekstów, znajomość poprawnej polszczyzny;
- umiejętność prowadzenia i redagowania stron internetowych, portali społecznościowych;
- znajomość wszelkich nowoczesnych technik i narzędzi służących budowaniu wizerunku, promocji oraz sprzedaży;
- umiejętność montowania plików filmowych (np. w programie Adobe Premiere);
- praktyczna znajomość programów do obróbki zdjęć;
- umiejętność posługiwania się różnorodnymi technikami marketingowymi w sprzedaży dóbr kultury;
- samodzielność, komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność kierowania zespołem;
- dobra znajomość branży kulturalnej na poziomie regionalnym i krajowym;
- umiejętność tworzenia strategii promocyjnych i marketingowych, krótko - i długoterminowych w odniesieniu do różnorodnych przedsięwzięć kulturalnych;
- nastawienie na rezultat, skuteczność i efektywność działania;
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji w stresujących sytuacjach;
- łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów z przedstawicielami mediów;
- praktyczna znajomość języka angielskiego.